تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 5:47
کد خبر : 8869

امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان؛ میزبان همایش حجاب و عفاف

امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان؛ میزبان همایش حجاب و عفاف

بهزاد شکوری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: همایش حجاب و عفاف دوشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود. شکوری گفت: در این همایش قرآن‌آموزان، مربیان و اولیاء شرکت‌کنندگان در کلاس‌های موسسه فرهنگی قرآنی باقرالعلوم (ع) و عموم بانوان زنجانی

بهزاد شکوری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: همایش حجاب و عفاف دوشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

شکوری گفت: در این همایش قرآن‌آموزان، مربیان و اولیاء شرکت‌کنندگان در کلاس‌های موسسه فرهنگی قرآنی باقرالعلوم (ع) و عموم بانوان زنجانی در مسجد اعظم امامزاده سید ابراهیم(ع) حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: سخنران این همایش اکرم علوی از اساتید حوزه و دانشگاه است و در زمینه «حجاب و عفاف؛ حجاب، استحکام و آرامش در بنیاد خانواده» صحبت خواهد کرد.

شکوری تصریح کرد: همچنین در این همایش انیمیشن و فیلم کوتاه ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان حاضر در همایش در خصوص اهمیت و الزام رعایت حجب و حیا پخش می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد