تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 11:44
کد خبر : 88433

دبیرکل حزب سوسیالیست دموکرات کردستان: اگر شهید سلیمانی نبود امروز داعشی‌ها در دمشق و بغداد حکمرانی می‌کردند

دبیرکل حزب سوسیالیست دموکرات کردستان: اگر شهید سلیمانی نبود امروز داعشی‌ها در دمشق و بغداد حکمرانی می‌کردند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، دبیرکل حزب سوسیالست اقلیم کردستان در با حضور در بهشت شهدای اهواز به مقام والای شهدای مدافع حرم و شهدای ۸سال دفاع مقدس ادای احترام کرد. وی با حضور بر سر مزار

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، دبیرکل حزب سوسیالست اقلیم کردستان در با حضور در بهشت شهدای اهواز به مقام والای شهدای مدافع حرم و شهدای ۸سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی با حضور بر سر مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سردا تقوی و ادای احترام و یاد و خاطرات دلاوری های شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

محمد حاج‌محمود در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با بیان اینکهشهید سلیمانی نقش محوری و مهمی در مقابله با فتنه داعش در کشورهای عراق و سوریه داشت، اظهار داشت: حضور شهید سلیمانی باعث مردمی شدن مقاومت در این کشورها شد و همین مسئله باعث شکست فتنه داعش شد.

دبیرکل حزب سوسیالیست دموکرات کردستان بیان داشت: اگر شهید سلیمانی و مجاهدت‌های الهی این سردار نبود دمشق و بغداد اکنون در سلطه داعش بود.

ماجرای پاسخ منفی آمریکایی‌ها به رئیس اقلیم کردستان عراق برای ممانعت از حضور داعش در ار‌بیل هجر حبیب| ماجرای نجات اقلیم کردستان عراق از دست داعش / کردهای ار‌بیل پس از رکب آمریکایی‌ها ‌از حاج قاسم کمک خواستند + فیلم ترس مقامات اقلیم کردستان عراق از شعله‌ور شدن مجدد اعتراضات در سلیمانیه

این همرزم شهید سلیمانی در مورد اخراج آمریکایی‌ها از منطقه اظهار داشت: پارلمان و دولت عراق باید در این زمینه اقدام کنند ولی به دلیل وجود احزاب مختلف در عراق این بستر برای خروج آماده نشده است.

وی افزود: متاسفانه برخی از احزاب سیاست‌های خود را کشورهای دیگر دریافت می‌کنند و این خروج آمریکا را با مشکل کرده ‌و اگر نه آمریکا باید برود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد