تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 6:26
کد خبر : 87783

نماز جمعه فردا در بندرعباس اقامه می‌شود

نماز جمعه فردا در بندرعباس اقامه می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنین نمازگزارخواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنین نمازگزارخواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد که به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهد شد.

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنندو همچنین بنا شده است از ۲۵ درصد ظرفیت مسجد استفاده شود. 

نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه ها تا پایان نماز عصر ۴۵ دقیقه خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد