تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 4:52
کد خبر : 87764

همکاری بهزیستی و قوه قضاییه برای غنی‌سازی برنامه جامع خانواده

همکاری بهزیستی و قوه قضاییه برای غنی‌سازی برنامه جامع خانواده

بهزاد وحیدنیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دوره‌های مشترک آموزشی با قوه قضاییه داریم، افزود: آموزش کاربران سامانه تصمیم را نیز در برنامه‌های خود داشتیم و به طور مثال این آموزش‌ها را در دفاتر پیشخوان داشته‌ایم. برنامه‌ نظارت سامانه را نیز در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم. کرونا آمار درخواست‌های طلاق توافقی

بهزاد وحیدنیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دوره‌های مشترک آموزشی با قوه قضاییه داریم، افزود: آموزش کاربران سامانه تصمیم را نیز در برنامه‌های خود داشتیم و به طور مثال این آموزش‌ها را در دفاتر پیشخوان داشته‌ایم. برنامه‌ نظارت سامانه را نیز در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

کرونا آمار درخواست‌های طلاق توافقی را کاهش نداد

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کرونا آمار درخواست‌های طلاق توافقی را کاهش نداد، ادامه داد: درخواست‌های طلاق توافقی طی ۹ ماه گذشته نسبت به ۹ ماه سال گذشته، کاهش محسوسی نداشته است.

وحیدنیا افزود: البته شیوع ویروس کرونا مدتی تقاضاها و مراجعات طلاق توافقی را کم کرد اما در مجموع کاهش محسوسی مشاهده نشد.

وی تاکید کرد: تقاضاهای تامین خدمات، نشان‌دهنده عدم کفایت مداخلات قبلی نیست.

۱۴.۵ درصد موارد طلاق توافقی منجر به سازش شد

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۱۴.۵ درصد درخواست‌های طلاق توافقی ثبت شده در سامانه تصمیم منجر به سازش شده، گفت: طلاق‌های توافقی، موارد سخت در مقوله طلاق هستند و بازگشت به زندگی در اینگونه طلاق‌ها، کار سختی است.

وی اضافه کرد: متقاضیان طلاق توافقی نیازمند برنامه‌های مراقبت اجتماعی هستند و امیدواریم خدمات آنها را تامین کنیم و با قوه قضاییه این کار را پیش ببریم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال ۹۵ در راستای لایحه برنامه ششم توسعه، سازمان بهزیستی کشور را مکلف کردند در راستای کنترل و کاهش نرخ طلاق به ۲۰ درصد طی پنج سال آینده اقدام کند.

براساس آمار موجود روی سایت ثبت احوال از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۳۴ هزار و ۶۵۹ مورد طلاق ثبت شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد