تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 7:02
کد خبر : 87461

 آمار طلاق در استان قزوین بیش از هفت درصد کاهش داشته است

 آمار طلاق در استان قزوین بیش از هفت درصد کاهش داشته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی شعبانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: به رغم کاهش آمار طلاق در استان، میزان ازدواج طی این مدت قریب به ۲ درصد افزایش یافته که این امر مطلوب و امیدوار کننده است. این مقام قضایی همچنین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی شعبانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: به رغم کاهش آمار طلاق در استان، میزان ازدواج طی این مدت قریب به ۲ درصد افزایش یافته که این امر مطلوب و امیدوار کننده است.

این مقام قضایی همچنین به میزان ثبت طلاق در شهرستان‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان آبیک با بیش از ۱۹ درصد کاهش رتبه اول، شهرستان قزوین با بیش از ۹ درصد، رتبه دوم و شهرستان تاکستان با بیش از ۶ درصد رتبه سوم را در کاهش آمار طلاق به خود اختصاص داده‌اند.

شعبانی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش طلاق در شهرستان قزوین اشاره کرد و افزود: حفظ ارتباط میان دادگستری و بهزیستی و ارائه خدمات مشاوره از طریق مرکز تصمیم یکی از راهکارهای اجرایی بوده که موجب توقف روند رو به رشد طرح دعاوی طلاق و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی شده است.

وی اضافه کرد: استقرار دو شعبه شورای حل اختلاف به منظور ایجاد صلح و سازش میان متقاضیان طلاق در محل محاکم خانواده قزوین از دیگر اقداماتی بوده که ایجاد صلح و سازش، تحکیم مبانی خانواده‌ها و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی و طلاق را به دنبال داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد