تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 17:46
کد خبر : 87349

با حضور فیزیکی پلیس مردم احساس امنیت می‌کنند

با حضور فیزیکی پلیس مردم احساس امنیت می‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: حضور فیزیکی نیروی انتظامی میان مردم باعث القای حس امنیت و آرامش شهروندان می‌شود و به همین علت همه مامورین را پای کار آوردیم. او

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: حضور فیزیکی نیروی انتظامی میان مردم باعث القای حس امنیت و آرامش شهروندان می‌شود و به همین علت همه مامورین را پای کار آوردیم.

او با یادآوری کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی و نسبت دادن آن‌ها به خوزستان افزود: این اقدامات در آن بازه زمانی موجب ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان شد در حالی که فضای حقیقی با جو مجازی متفاوت است.

سردار صالحی بیان داشت: تنها ۳ کلیپ از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به استان خوزستان بود و باقی آن‌ها در خارج از استان رخ داده بودند ضمن انکه در زمان انتشار آن‌ها ۲ مورد کشف و یک مورد در حال پیگیری بود و به سرعت عوامل آن دستگیر شدند که گستراندن نیرو‌های انتظامی در سرتاسر استان خوزستان نیز به منظور ایجاد احساس امنیت و آرامش روانی در جامعه بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد