تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1396 - 6:25
کد خبر : 8732

تنها راه پیروزی انقلاب ایستادگی در برابر آمریکا است/ آتش به اختیار یعنی امر به معروف و نهی از منکر

تنها راه پیروزی انقلاب ایستادگی در برابر آمریکا است/ آتش به اختیار یعنی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین سپهر در یادواره شهدای ترور و دالخانی در رامسر اظهار کرد: گرامیداشت و تداوم راه شهدا و حماسه‎های آرمانی آنها مانند تلاش رزمندگانی است که از کیان اسلام در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین سپهر در یادواره شهدای ترور و دالخانی در رامسر اظهار کرد: گرامیداشت و تداوم راه شهدا و حماسه‎های آرمانی آنها مانند تلاش رزمندگانی است که از کیان اسلام در صحنه مبارزه با دشمنان حضور دارند.

وی افزود: نقش اجداد ما در کمک به پیامبر و توسعه دین اسلام و مبانی و اعتقادات قرآنی نقش بی‌بدیلی بوده که متاسفانه تاریخ به آن کم اشاره کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: شهر کوچکی مانند رامسر ۲۸۴ شهید و ۵ شهید مفقود دارد که سهم ما از کیان انقلاب است.

سپهر گفت: شهدای ما قهرمان مبارزه نظامی نبودند بلکه قهرمان مبارزه با کفر و ادامه راه انبیا بودند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع از اسلام و انقلاب رهبری رهنمودهایی دارد که ما باید از آن تبعیت کنیم و مدیریت عالی رهبر در مقابل رفتارهای خشن نظامی سیاسی و امینی دشمنان عالی است.

سپهر اضافه کرد: مبارزه با استکبار جهانی از وصایای شهدا است چون دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت تا در تبعیت آن قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: مبارزه با صهیونیست و استکبار یکی از بزرگترین آرمان‌های انقلاب است و باید تلاش کنیم تا نظام برقرار شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی به وسیله خون پاک شهدا زمینه بیداری اسلامی را در غرب آسیا و جهان اسلام و تمام صحنه‎های بین‌المللی فراهم ساخته است و ما امروز در دنیا اسلام را معرفی می‌کنیم و عدم وابستگی به غرب و شرق از وصایای شهدا است.

سپهر گفت: تا آخر سال میلادی ده‌ها تحریم از سوی آمریکا و اروپا علیه ما وضع می‌شود چون بهانه آنها اسلام‌خواهی و قرآن خواهی ماست که می‌گویند ما دست از اسلام و قرآن برداریم.

سخنران مراسم یادواره شهدای ترور و دالخانی رامسر تصریح کرد: در کشور ما حرف اول را انقلاب، رهبر و سپاه قدس می‌زند و اقتدار ما سبب ترس و وحشت دشمنان است و عدم وجود اقتدار باعث حمله دشمنان به ماست‌.

سپهر گفت: چهار ترقه در تهران زدند و شش موشک دریافت کردند و اگر بخواهند غلطی کنند دوباره به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه مسئولین امنیتی کشور بسیج و سپاه و نیروی انتظامی در کمین دشمن هستند و تسلط امنیتی که در کشور ما وجود دارد در اروپا نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: در کشور ما ده‌ها گروه تروریستی و داعش توسط مسئولین امنیتی دستگیر و خنثی شدند و ما با اقتدار عمل کردیم.

وی تصریح کرد: اگر در مقابل حمله دشمن در سوریه ایستادگی نکنیم و به داعش که در منطقه ترقه بازی می‌کند موشک نزنیم، آنها وارد کشور می‌شوند و با ما می‌جنگند که باید تلاش کنیم این اقتدار حفظ شود.

سپهر گفت: همه ما باید برای مقابله با دشمن آماده باشیم چون دشمن تصمیم گرفته مانع آرامش و دین ما شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه افزود: هر کس می‌تواند دستگیری و حمایت از محرومین را انجام دهد کمک کند و در صحنه حضور پیدا کرده و از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کند.

سپهر تصریح کرد: ادامه راه شهدا با تقویت مبانی اسلامی و انقلابی، استکبار ستیزی و عدم تبعیت از دشمن میسر می‌شود که از وظایف ما است.

وی در پایان گفت: آتش به اختیار یعنی تکلیف همه مردم ایران است در برابر زشتی‌ها و انحراف‌ها امر به معروف و نهی از منکر کنند.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد