تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 5:55
کد خبر : 87049

سردار سلامی: دفاع مقدس منطق ایستادن را به ما آموخت

سردار سلامی: دفاع مقدس منطق ایستادن را به ما آموخت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه‌شنبه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس، اظهارکرد: ملت ما در دفاع مقدس بزرگ‌شدن دفاع مقدس ملت ما را عزت داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه‌شنبه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس، اظهارکرد: ملت ما در دفاع مقدس بزرگ‌شدن دفاع مقدس ملت ما را عزت داد و در نزد همگان اثبات کرد و نشان داد که اسلام منبع سعادت ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دفاع مقدس نقطه آغاز تعلیم ثبات قدم در میادین سخت بود باید مقاومت می‌کردیم باید در یک میدان سخت ایستادگی می‌کردیم که در دفاع مقدس این اتفاق افتاد و آبدیده شدیم.

سلامی ادامه داد: دشمن هرگز تحریم را بر نخواهد داشت جز آنکه ملت تحریم را بی‌خاصیت کند. شما امروز احساسی به برجام نمی‌کنید چرا که براساس نبود آن عمل کردید و رزق ما را آمریکا نمی‌دهد.

وی گفت: ما راه غلبه به دشمن را آموخته‌ایم و ابزارهای آن را یافته‌ایم و پیروزی نزدیک است.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد