تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 17:00
کد خبر : 86946

معاون دادگستری خراسان رضوی: بزرگداشت شهدا از مصادیق امر به معروف است

معاون دادگستری خراسان رضوی: بزرگداشت شهدا از مصادیق امر به معروف است

سید امیر مرتضوی دوشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام سردار شهید سلیمانی و شهدای فاطمیون در مشهد افزود: حضور شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) باعث شد داعش به نتیجه خود در منطقه دست نیابد. وی ادامه داد: فعالیت های شهید سلیمانی در کشورهای مختلف زمینه ساز

سید امیر مرتضوی دوشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام سردار شهید سلیمانی و شهدای فاطمیون در مشهد افزود: حضور شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) باعث شد داعش به نتیجه خود در منطقه دست نیابد.

وی ادامه داد: فعالیت های شهید سلیمانی در کشورهای مختلف زمینه ساز حرکتی بود که با حضور نیروهای منطقه به عنوان امت واحده با پدیده شوم داعش مقابله شد.

معاون دادگستری خراسان رضوی گفت: شهدا برای دفاع از ارزشها از جان خود گذشتند و باعث شدند امروز امکان زندگی همراه با آرامش برای ما فراهم گردد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای تشکیل همواره مورد هجمه مختلف دشمنان در هر دوره بوده است و اکنون نیز نباید از آن غافل شد.

مرتضوی ادامه داد: آسیب های اجتماعی در بیان رهبر معظم انقلاب همچون بلایای طبیعی توصیف شده است که می‌تواند زندگی افراد مختلف را تحت تاثیر قرار دهد.
در این مراسم از خانواده ۱۲ شهید مدافع حرم قدردانی شد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد