تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 10:13
کد خبر : 86546

یک‌هزار بسته معیشتی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خوی توزیع شد

یک‌هزار بسته معیشتی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خوی توزیع شد

سرهنگ موسی جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی بیش از یک‌میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال است. وی اظهار کرد: همچنین امروز، به همت بهداری سپاه خوی ۱۵ هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین مردم و قشرهای آسیب پذیر جامعه توزیع شد. معاون هماهنگ کننده سپاه خوی بیان

سرهنگ موسی جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی بیش از یک‌میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: همچنین امروز، به همت بهداری سپاه خوی ۱۵ هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین مردم و قشرهای آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه شهرستان تهیه و به همت گروه‌های جهادی بسیج بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

سرهنگ جعفرزاده ادامه داد: در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا که اقتصاد بسیاری از خانوارها تحت تأثیر بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و افراد متمکن و خیّر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کنند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، از ابتدای آغاز طرح سردار شهید سلیمانی، چهارهزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان خوی توزیع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد