تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 9:19
کد خبر : 86261

۷ سازمان مردم‌نهاد حجاب و عفاف در گیلان تشکیل شد

۷ سازمان مردم‌نهاد حجاب و عفاف در گیلان تشکیل شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز صبح امروز در کنگره فاطمیون دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گیلان در مسجد قدس با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: عزت دست خداست و برای عزت باید به خداوند متعال تکیه

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز صبح امروز در کنگره فاطمیون دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گیلان در مسجد قدس با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: عزت دست خداست و برای عزت باید به خداوند متعال تکیه کنیم و تکیه بر قدرت‌های دنیوی اشتباهی بزرگ است.

وی با بیان اینکه خداوند قوی شدن را در قناعت قرار داده است خاطرنشان کرد: قرض گرفتن، مکروه ولی قرض دادن مستحب است و یکی از دلایل کراهت قرض گرفتن حفظ شاٌنیت مومن است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی(س) ابراز داشت: سیره معصوم(ع) بهترین روش زندگی و راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

عرض ارادت سربازان فاطمی به حضرت زهرا(س) در گیلان + فیلم۲۰۰۰ گروه جهادی در پایگاه‌های بسیج استان گیلان فعالیت دارند۴۶ گروه جهادی مبارزه با فساد در استان گیلان ساماندهی شد

سرافراز با اشاره به تاثیر لقمه حلال در استجابت دعا تصریح کرد: تمامی رفتارها و سبک زندگی ائمه راهگشا بوده و فاطمه(س) لباس عروسی خود را اهدا کرد که نشان‌دهنده اوج تواضع و کمک به محرومان ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه باید در نوع انتخاب‌هایمان دقت کنیم گفت: انتخاب نوع و روش زندگی مهم‌ترین انتخاب یک انسان است که باید به آن توجه ویژه‌ای کنیم، حجاب و عفاف مورد تاکید اهل بیت(ع) بوده و باید نسبت به این مسئله بیش از پیش حساس بوده و برای ترویج حجاب برتر اسلامی باید برنامه‌ریزی کرد.

سرافراز با بیان اینکه فردی که منصب مهمی را عهده‌دار می‌شود باید متقی و خداترس باشد تا این جایگاه را جولانگاه منافع شخصی، حزبی، گروهی و فامیلی نکند افزود: مسئولان باید مقام و جایگاهشان را برای رسیدن به رحمت الهی و خدمت خالصانه به خلق خدا بدانند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه ۴۶ گروه جهادی مطالبه‌گری در استان گیلان تشکیل شده است اظهار داشتگفت: هفت سازمان مردم‌نهاد در قالب گروه‌های جهادی امر به معروف در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد