تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 18:15
کد خبر : 85730

شدت برخورد با جرائم مرزی در ۲ طرف مرز ایران و ترکیه افزایش می یابد

شدت برخورد با جرائم مرزی در ۲ طرف مرز ایران و ترکیه افزایش می یابد

سردار خرم نیا روز پنجشنبه پس از امضای این تفاهم نامه مشترک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین امنیت مرزها، استرداد مجرمان، مقابله با جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و سلاح و همچنین تبادل تجرببات و انتقال آموزش از جمله مفاد این توافق است. وی اضافه کرد: این نشست در ادامه

سردار خرم نیا روز پنجشنبه پس از امضای این تفاهم نامه مشترک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین امنیت مرزها، استرداد مجرمان، مقابله با جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و سلاح و همچنین تبادل تجرببات و انتقال آموزش از جمله مفاد این توافق است.

وی اضافه کرد: این نشست در ادامه نشست فرماندهان پلیس ۲ کشور در تهران و با هدف ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین پلیس آذربایجان غربی و چهار استان هم مرز در ترکیه برگزار شد و قرار است به صورت فصلی ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به همکاری مطلوب پلیس جمهوری اسلامی ایران و ترکیه ادامه داد: مقابله با فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی و خرابکار نیز از محورهای این دیدار بود.

سردار خرم نیا بیان کرد: همکاری میان پلیس ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به ارتقای امنیت در هر ۲ کشور و منطقه منتج می‌شود.

این تفاهم به امضای سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و آکانو آیدین /akano aydin/ رییس هیات فرماندهان پلیس استان‌های وان، حکاری، آغری و ایغدیر رسید.

آذربایجان غربی  ۵۰۰ کیلومتر مرز مشترک با چهار استان وان، حکاری، آغری و ایغدیر ترکیه دارد.

ارومیه، سلماس، خوی، چالدران و ماکو نیز پنج شهرستان مرزی آذربایجان غربی با شرق ترکیه هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد