تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 11:56
کد خبر : 85306

۱۸۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شده است

۱۸۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان»  روز چهارشنبه با سفر به قصرشیرین و بازدید از پلیس امنیت اقتصادی مستقر در مرز پرویزخان اظهار داشت: امنیت لازمه توسعه، پیشرفت و تحولاتی است که یک جامعه را به سمت موفقیت رهنمون می

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان»  روز چهارشنبه با سفر به قصرشیرین و بازدید از پلیس امنیت اقتصادی مستقر در مرز پرویزخان اظهار داشت: امنیت لازمه توسعه، پیشرفت و تحولاتی است که یک جامعه را به سمت موفقیت رهنمون می سازد.

وی افزود: اگر امنیت نباشد توسعه؛ عمران و آبادانی نیز نخواهد بود، کما اینکه می بینیم در کشورهایی که امنیت بالایی وجود دارد رشد اقتصادی خوبی نیز وجود دارد و جزو توسعه یافته ترین کشورها به حساب می آید.

سردار جاویدان ادامه داد: در این میان امنیت اقتصادی همواره مدنظر جوامع توسعه یافته قرار داشته و برای حفظ و ارتقاء آن می کوشند، از همین رو نیروی انتظامی هم با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی تلاش کرده تا امنیت لازم را در این حوزه ایجاد و شرایط بهتری رقم بزند.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده مخرب قاچاق را از مهمترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی برشمرد و گفت: این پدیده آثار سوء فراوانی در ناامن کردن وضعیت اقتصادی جوامع دارد که باید قاطعانه جلوی آن ایستاد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی شرایط بهتری در مبارزه با پدیده قاچاق شاهد بوده ایم و فضا برای قاچاقچیان ناامن تر شده است.

سردار جاویدان گفت: در همین راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمانشاه کشف شده و ۲۸ باند نیز منهدم شده اند.

رییس پلیس استان کرمانشاه در پایان گفت: اقلام خوراکی، کشاورزی، دارویی، پزشکی، احشام، پوشاک و لوازم خانگی بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده را تشکیل می دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد