تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 10:03
کد خبر : 85240

دستگیری ۱۵ قاچاقچی سلاح در حاشیه اجرای طرح آرامش ۲ در غرب استان تهران

دستگیری ۱۵ قاچاقچی سلاح در حاشیه اجرای طرح آرامش ۲ در غرب استان تهران

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح عملیاتی آرامش ۲ با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران اجرا شد که در این رابطه ۹۸ دستگاه خودرو و

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح عملیاتی آرامش ۲ با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران اجرا شد که در این رابطه ۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۴ خرده فروش موادمخدر در این عملیات افزود: ۱۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۱۴۸ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در جریان این طرح ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد و ۱۵ قاچاقچی اسلحه نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری ۷۲ قاچاقچی کالا تصریح کرد: ۲۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و انواع کالا‌های قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد و در عملیات جدیدی ۱۰۰ تن روغن احتکار شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال نیز تحویل مرجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از یک تن مواد مخدر و دستگیری ۳ هزار و ۹۱۶ قاچاقچی

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح ۵۷۲ فقره پرونده سرقت کشف شد، ادامه داد: با اجرای ۱۷۰ حکم قضایی ۲۵۳ سارق و مالخر دستگیر و ۵ باند بزرگ سرقت منهدم شدند و اموال مسروقه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از سارقان و مالخران کشف شد.

سردار ظهیری با بیان اینکه اجرای طرح عملیاتی آرامش ۲ در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آن‌ها رسیدگی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد