تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 7:12
کد خبر : 85124

راه حاج قاسم را در عمل ادامه دهیم

راه حاج قاسم را در عمل ادامه دهیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در برنامه سلام سردار رادیو مقاومت اظهار کرد: مکتب حاج قاسم در حقیقت همان مکتب اسلام و برگرفته از روش و منشی است که امام راحل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در برنامه سلام سردار رادیو مقاومت اظهار کرد: مکتب حاج قاسم در حقیقت همان مکتب اسلام و برگرفته از روش و منشی است که امام راحل و اسلام پایه‌گذاری کرده و همه مردم با هم به مثابه برادر و خواهر هستند. همه باهم برابرند و جناح بندی و قبیله‌گرایی وجود ندارد.
وی افزود: برای حاج قاسم نیز دقیقا همین گونه بود. کسانی که زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار دارند حاج قاسم برادران و خواهران خود می‌داند و اگر با این دیدگاه نگاه کنیم برادران به حقوق یکدیگر تجاوز نمی‌کنند و تعرض به یکدیگر نخواهند کرد.
بصیری بیان کرد: اگر امروز کمی دچار بحران شدیم به این دلیل است که از اصول اولیه فاصله گرفتیم و این اصول اولیه در جنجال‌ها و هیاهوی روزمره گم شده است. احزاب برای تامین منافع خودشان تلاش می‌کنند اما حاج قاسم جناح و قبیله و حزب نداشت بلکه همانطور که خود وی نیز در نامه‌های خود اشاره کرده همه افراد را برادران و خواهران خود می‌داند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: حضور از هر قشر، اعتقاد، حزب و مذهب در تشییع پیکر سردار سلیمانی نیز حاکی و تایید کننده این باور حاج قاسم بود. ما در برخی موارد عکس حاج قاسم را با عشق و علاقه بر روی شیشه‌های ماشین، لباس و … نصب می‌کنیم اما در رفتار عکس حاج قاسم رفتار می‌کنیم در حالی که عمل به مکتب حاج قاسم و علاقه اصلی به وی توجه و رفتار عملی به مکتب این شهید است.

وی عنوان کرد: حاج قاسم نماد هم‌افزایی در میان احزاب و گروه‌ها، تعامل، تلاش و جهاد شبانه روزی بود. حاج قاسم فقط یک عکس نیست. اگر می‌خواهیم یاد سردار را زنده نگه داریم فقط به انتشار و چسباندن عکس او اکتفا نکنیم بلکه باید در عمل و رفتار این کار را انجام دهیم.

بصیری در تشریح سخنان خود گفت: در مواردی ما حتی در خانه خود نیز با خواهر و برادر خود برادرانه و خواهرانه رفتار نمی‌کنیم، در محیط کاری خود با همکاران، برادرانه رفتار نمی‌کنیم در حالی که هر کسی طرفدار حاج قاسم است باید با در قالب خانواده رفتار کند و تنها با این دیدگاه می‌توانیم به سهم خود راه حاج قاسم را ادامه دهیم.
مسئول سازمان بسیج رسانه همچنین گفت: بسیج رسانه چندین فیلم کوتاه و بلند با موضوع حاج قاسم تولید کرده و جشنواره‌ای با همین موضوع در حال برگزاری است و کلیپ‌ها و فیلم‌هایی در خصوص حاج قاسم در قالب مسابقه جمع‌آوری کردیم. در جشنواره ابوذر امسال نیز بخش ویژه‌ای با عنوان حاج قاسم تبیین شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد