تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 13:14
کد خبر : 84978

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی به همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی به همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یادبود شهید والا مقام فخری زاده به همت انجمن‌ اسلامی مسکو برگزار شد. در این مراسم سردار حاج‌رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یادبود شهید والا مقام فخری زاده به همت انجمن‌ اسلامی مسکو برگزار شد.

در این مراسم سردار حاج‌رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه و از همرزمان سردار سلیمانی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مکتب حاج‌قاسم گفت: اولین نکته، چرایی ترور حاج قاسم توسط آمریکایی‌ها بود. آمریکایی‌ها در هر نقطه از خاک منطقه که قصد تثبیت سلطه خود را داشتند با حاج قاسم رو به رو بودند و در خیلی از این موارد با حضور مستقیم یا غیرمستقیم وی، هدف آن‌ها کند یا متوقف و منجر به شکست می‌شد؛ لذا آمریکایی‌ها دست به تروریست دولتی زده و حاج‌قاسم را ترور کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در ادامه اظهار کرد: امروز شهید سلیمانی به مراتب قدرتمندتر از سردار سلیمانی است. دشمنان معتقدند اگر دیروز مجبور بودیم با قاسم سلیمانی بجنگیم، امروز باید با شهید سلیمانی در اقصی نقاط دنیا مقابله کنیم.

وی با اشاره به انتقام خون سردار سلیمانی، گفت: انتقام؛ یکی دیگر از کلیدواژه‌های مکتب شهید سلیمانی است. انتقام خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده از عاملان و آمران این ترور اتفاق خواهد افتاد؛ زیرا این یک فرمان، از طرف فرماندهی معظم کل قوا است.

سردار نوعی‌اقدم اذعان کرد: حاج قاسم، انسانی خارق‌العاده نبود؛ بلکه مثل تمام انسان‌های دیگر زیست و رشد کرد تا به قهرمانی خدایی تبدیل شد. او هزاران بار در سخت‌ترین شرایط به شهادت نزدیک بود، ولی اراده الهی بر آن شد تا به دست شقی‌ترین افراد در جهان به شهادت برسد.

این مقام مسئول با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی، گفت: اولین مولفه مکتب حاج‌قاسم توکل به خدا، دومین، توسل به اهل بیت، سومین، اخلاص در مسیر و مولفه چهارم فرماندهی جدید در صحنه بین الملل بود. تفاوت جنگ تحمیلی و جنگ امروز در اخلاق محور و عاطفه محور بودن است که جوانان با عقاید، سلایق، زبان، گویش و مذهب مختلف را سازماندهی کند و به میدان جنگ بیاورد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد