تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 8:28
کد خبر : 84800

همراهی امام محلات استان فارس با مردم در احیای امر به معروف

همراهی امام محلات استان فارس با مردم در احیای امر به معروف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی صبح سه شنبه در شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه حاکمیتی در موضوع احیای امر به معروف و نهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی صبح سه شنبه در شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه حاکمیتی در موضوع احیای امر به معروف و نهی از منکر همواره پیشگام بوده و در این راستا از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شده است.

وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی در کنار مردم بوده و خواهد بود که گواه این مهم نیز حضور ۲۳۰ روحانی مستقر در روستاها و ۵۶ امام محله در شهرستان شیراز است که در تمامی مباحث در کنار مردم قرار دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه موضوع امام محله از ظرفیت‌های بزرگ تبلیغات اسلامی است، گفت: جایگاه والای روحانیون از گذشته در میان مردم جامعه همواره باعث خیر و برکت بود که در این راستا با اجرای طرح امام محله این همراهی بیشتر از گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: از وظایف امام محله‌ها، موضوع عدالت محوری و عدالت گستری است که این مهم با کمک و همراهی مردم محلات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز روحانیون مستقر در روستاها و شهرستان‌های استان علاوه بر موضوعات دینی و مذهبی در مباحث اقتصادی و اجتماعی نیز در کنار مردم قرار دارند و هرجا منکری وجود داشته باشد با صدای مردم همراه هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد