تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 6:07
کد خبر : 84718

فرمانده سپاه عاشورا: محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود

فرمانده سپاه عاشورا: محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود

سردار عابدین خرم روز سه شنبه در آیین تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران سپاه عاشورا، افزود: اگر ما تفکرات دینی را با پیشرفت علمی و فناوری در هم بیامیزیم همان عزتی که مد نظر رهبر انقلاب است، به نتیجه می ‌رسد. وی اظهار داشت: وقتی می بینیم فززندان پاسدار چهره‌های نخبه علمی کشور هستند و به

سردار عابدین خرم روز سه شنبه در آیین تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران سپاه عاشورا، افزود: اگر ما تفکرات دینی را با پیشرفت علمی و فناوری در هم بیامیزیم همان عزتی که مد نظر رهبر انقلاب است، به نتیجه می ‌رسد.

وی اظهار داشت: وقتی می بینیم فززندان پاسدار چهره‌های نخبه علمی کشور هستند و به درجات بالای علمی رسیده اند برای همه بسیار لذت بخش و مسرت بخش است و وجود تک تک این جوان‌ها برای همه جامعه به خصوص  مقام رهبری که اینقدر نسبت به جایگاه علم توجه دارند، مایه افتخار است.

خرم ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب تمامی خاکریزها را طی ۴۲ سال گذشته امتحان کرده و متوجه شده است که فزرندان ما به گونه‌ای تربیت شده اند که در مقابل دشمنان می ‌ایستند و با وجود اینکه از همه راه‌ها اقدام به توطئه‌ها کردند، اما ملت ایران با این همه تهدید و توطئه ‌ها به پیشرفت‌های زیاد و غیر قابل چشم پوشی رسیده است.

وی با گرامیداشت یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: این سردار بزرگوار هم در دوران حیات شخصی و اجتماعی خود استکبار را شکست داد و هم با شهادتش موجب شکست هیمنه استکبار در جهان شد.

خرم با بیان اینکه دنیای امروز به شخصیت و راه و منش سردار شهید سلیمانی غبطه می خورد، یادآور شد: ایشان امنیت، آرامش، عزت و قدرت برای ملت ایران در زمان خدمتشان و بعد از شهادتشان آفریدند.

وی با بیان اینکه دانشمندان بزرگ ایران اسلامی توسط صهیونیست‌ها ترور و شهید می شوند، اظهار داشت: این شهدا نخبگان و برجستگان علمی کشور مان بودند و آنچنان جایگاه‌ علمی و معنوی پیدا می‌کنند که استخوان در گلوی دشمنان می‌شوند و دشمن تلاش می‌کند تا این دانشمندان را ترور کند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این آیین از دارندگان رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه ها، نخبگان علمی و مخترعان فرزندان پاسداران سپاه عاشورا با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد