تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 4:53
کد خبر : 84687

اکثر واحد‌های تولیدی استان یزد دارای نمازخانه و مسجد است

اکثر واحد‌های تولیدی استان یزد دارای نمازخانه و مسجد است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید امیر میروکیلی، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در بازدید از شرکت گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت شهرستان مهریز گفت: کارگران بزرگترین سرمایه‌های یک شرکت هستند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید امیر میروکیلی، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در بازدید از شرکت گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت شهرستان مهریز گفت: کارگران بزرگترین سرمایه‌های یک شرکت هستند و ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به مسائل روحی و روانی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: استان یزد به عنوان حسینیه ایران و دارالعباده مشهور است که به لطف خدا اکثر واحد‌های تولیدی استان دارای نمازخانه و مسجد در خور شان کارگران برای ادای فریضه نماز هستند.

میروکیلی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش کارگری، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شرکت هایی، چون سیمان تجارت همیشه پیش رو هستند، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مباحث فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن روحیه کارگران قطعا در بهره وری شرکت تاثیر شگرفی می‌گذارد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که همه ساله حوزه مذهبی این مدیریت انجام می‌دهد برگزاری مسابقات قرآنی در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری است.

میروکیلی بیان داشت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبت‌های مختلف با همکاری واحد‌های تولیدی برای کارگران و خانواده هایشان از دیگر برنامه‌های مدیریت اجتماعی است.

دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز نیز در این بازدید گفت: این شرکت دارای ۳۵۰ نیرو است که به صورت سه شیفت در آن مشغول به کار هستند.

او افزود: همچنین شهرستان مهریز ۲۴ واحد صنعتی بالای ۵۰ نفر نیرو دارد که همگی دارای نمازخانه و مسجد هستند.

دهقانی زاده بیان کرد: شرکت‌های صنعتی و معدنی شهرستان مهریز در کار‌های خیر و عام المنفعه و با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود همیشه یاری گر مسئولین و دست اندرکاران اجرایی هستند.

این مسئول ادامه داد: تامین رایگان سیمان مورد نیاز مساجد، مدارس، قنوات، حسینیه‌ها و … شهرستان مهریز از اقداماتی است که شرکت سیمان تجارت مهریز در طول فعالیت خود انجام داده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد