تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 6:26
کد خبر : 84343

تقوا و اخلاص از ویژگی‌های بارز سردار شهید سلیمانی است

تقوا و اخلاص از ویژگی‌های بارز سردار شهید سلیمانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز  در دوره تخصصی بصیرت بسیجیان با اشاره به روحیه فداکاری، ایثار و گذشت سردار دلها، گفت: شهید قاسم سلیمانی مجاهدی فداکار بود که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز  در دوره تخصصی بصیرت بسیجیان با اشاره به روحیه فداکاری، ایثار و گذشت سردار دلها، گفت: شهید قاسم سلیمانی مجاهدی فداکار بود که در مسیر اعتقادات و برای دفاع از اسلام و وطن از جان خود گذشت.

او با تاکید بر اقتدار و عظمت سردار سلیمانی در خدمت به مردم، تصریح کرد: وجود شهید بزرگ اسلام در میدان‌های جنگ برکت بود و این برکت بعد از شهادتش نیز در وحدت بین مردم و احزاب مختلف به خوبی مشهود بود.

معتوکی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی روز شهادت سردار سلیمانی جزو ایام الله است بیان داشت: ایام الله روز‌های خاصی هستند و باید راه شهید سلیمانی را در سنگر تعلیم و تربیت ادامه دهیم.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان گفت: دوره تخصصی بصیرت بسیجیان با اشاره به روحیه فداکاری، ایثار و گذشت سردار دلها شهید سلیمانب برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد