تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 14:34
کد خبر : 84204

۶۵ درصد متقاضیان در خراسان رضوی وام ازدواج دریافت کردند

۶۵ درصد متقاضیان در خراسان رضوی وام ازدواج دریافت کردند

اسماعیل حاجی آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴ هزار و ۱۵ متقاضی باقیمانده نیز در حال حاضر در صف دریافت وام ۵۰۰ میلیون ریالی ازدواج از بانکهای عامل هستند و ارقام موجود نشان می دهد نسبت دریافت کنندگان به متقاضیان وام ازدواج در این استان همانند سال گذشته است. وی

اسماعیل حاجی آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴ هزار و ۱۵ متقاضی باقیمانده نیز در حال حاضر در صف دریافت وام ۵۰۰ میلیون ریالی ازدواج از بانکهای عامل هستند و ارقام موجود نشان می دهد نسبت دریافت کنندگان به متقاضیان وام ازدواج در این استان همانند سال گذشته است.

وی با استناد به اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، ۳۹ هزار و ۷۲ واقعه ازدواج و ۱۳ هزار و ۹۲۴ واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که رشد ۵.۲ درصدی ازدواج و توقف روند افزایشی طلاق را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از افزایش ازدواج و کاهش طلاق در استان گفت: کاهش ثبت طلاق یا ثبت در مناطق دیگر، شیوع کرونا و الزام خانواده‌ها به عدم برگزاری مراسم جشن و کاهش هزینه‌ها و فرهنگ سازی در ترویج ازدواج از جمله عوامل موثر در بروز آمارهای رضایت بخش در حوزه ازدواج بوده است.

وی افزود: با این حال نمی توان دلیل قطعی برای افزایش ازدواج مطرح کرد و تاکنون مشاوران و کارشناسان حوزه ازدواج پاسخ صریح و شفاف به این معاونت در خصوص دلیل قطعی این روند نداده‌اند.

۲ میلیون نفر از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری خراسان رضوی جوان و در سنین ۱۸ تا ۳۵ سالگی قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد