تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 13:07
کد خبر : 83387

امام جمعه بناب: شهید سلیمانی بازوی ولایت بود

امام جمعه بناب: شهید سلیمانی بازوی ولایت بود

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی، در خطبه های نماز جمعه بناب با تسلیت درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: یک سال است شهادت سردار سلیمانی همه ما را غرق در ماتم و عزا کرده است؛ تمام انسان های لایق بر روی زمین در

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی، در خطبه های نماز جمعه بناب با تسلیت درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: یک سال است شهادت سردار سلیمانی همه ما را غرق در ماتم و عزا کرده است؛ تمام انسان های لایق بر روی زمین در فراق این سردار گریان و نالان هستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در ۴۰ سال گذشته بخاطر جهاد با نفس، مردم داری، سادگی و ساده زیستی در قلب ها جا گرفته بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی ۴۰ سال عمر خود را در راه مباره با مستکبران و ستمگران عالم صرف کرد.

خطیب نماز جمعه بناب گفت: تمام وجوه زندگی سردار سلیمانی باید سرمشق و الگو برای تمامی مسئولان بویژه کارگزاران نظام باشد و آنها همواره باید در این مسیر حرکت کنند و مردم داری، زهد و تقوا را از این شهید وارسته یاد بگیرند.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی فرماندهی شجاع، متفکری برجسته و طراحی عمیق برای انجام عملیات های سرنوشت ساز بود،ادامه داد: شهید سلیمانی عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها سرباز اسلام، قرآن و ولایت بود و هرگز رفتار و گفتاری برخلاف نظر رهبری از ایشان دیده نشد، یادآوری کرد: این سردار بزرگ اسلام همیشه لرزه بر اندام مستکبران می انداخت و مبارزی سرسخت مقابل مستکبران و مدافع مظلومان و محرومان بود.

امام جمعه بناب گفت: با رشادت و فداکاری این سرباز ولایت تمام توطئه ها و هزینه های میلیارد دلاری آمریکایی ها در منطقه نقش بر آب شد و باید عظمت این سردار دلها برای تمامی ما درس موعظه و عبرت باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در آمریکا افزود: به برکت خون های پاک ریخته شده شهدا و خون های شهیدان قاسم سلیمانی و یاران وی و نیز شهید محسن فخری زاده، امروز آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته  است.

وی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهید سلیمانی هیچ نقطه امنی برای آمریکایی ها در منطقه باقی نمانده است و آمریکایی ها دنبال فرار از منطقه هستند و فیض چنین شهادتی یک موهبت خداوندی است که در سایه اخلاق و خودسازی به حدی می رسد که برای آن کارت ویژه صادر شود.

شهرستان بناب با ۱۴۰ هزار جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد