تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 8:33
کد خبر : 83254

دو فیلم مستند از جهرم به جشنواره عمار راه یافتند

دو فیلم مستند از جهرم به جشنواره عمار راه یافتند

مسئول مرکز رسانه‌ای سرو جهرم گفت: فیلم کراس به کارگردانی احمد رحمانیان و تهیه کنندگی مصطفی سیفی محصولی از مرکز رسانه‌ای سرو جهرم که به سفارش مؤسسه روایت فتح ساخته شده‌است، در جشنواره بین‌المللی فیلم عمار به صورت مجازی به نمایش درآمد. علی رحمانیان افزود: این فیلم به مدت ۲۴ ساعت، از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه تا

مسئول مرکز رسانه‌ای سرو جهرم گفت: فیلم کراس به کارگردانی احمد رحمانیان و تهیه کنندگی مصطفی سیفی محصولی از مرکز رسانه‌ای سرو جهرم که به سفارش مؤسسه روایت فتح ساخته شده‌است، در جشنواره بین‌المللی فیلم عمار به صورت مجازی به نمایش درآمد.

علی رحمانیان افزود: این فیلم به مدت ۲۴ ساعت، از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه تا جمعه ۱۹ دی‌ماه در سایت جشنواره برای مخاطبان اکران می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثار منتخب جشنواره در بخش‌های مختلف از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند.

رحمانیان ابراز کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، تماشای این آثار که به مدت ۲۴ساعت در سایت نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

 وی ادامه داد: مستند کراس روایتی از زندگی شهید مدافع حرم محمد کاظم توفیقی در گفت و گو با خانواده و دوستانش است.

رحمانیان گفت: شهید کاظم توفیقی در ۱۶ بهمن ماه سال ۹۴ در حومه حلب سوریه و در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

اکران فیلم ماح از کانون دوستان آسمانی جهرمی

مدیر کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی مسجد امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار  ایرنا بیان کرد: مستند ماح که به بررسی فراز و نشیب‌های شکل‌گیری کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) جهرم می‌پردازد، به بخش مسابقه مستند یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت.

مسعود گواهیان افزود: دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از بررسی‌ آثار رسیده به این دوره جشنواره، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه مستند و داستانی را اعلام کرد.

وی بیان کرد: برگزیدگان این بخش‌ها در ایام برگزاری جشنواره، به ترتیبی که توسط دبیرخانه جشنواره، تعیین می‌شود، معرفی و تقدیر می شوند.

گواهیان با اشاره به اینکه مستند ماح، ماجرای یک مسجد شگفت‌انگیز و تراز انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده است، اضافه کرد: این فیلم مستند، به کارگردانی سید عباس طهماسبی، تهیه‌کنندگی سیاوش معصومی و گویندگی ناصر طهماسب به تولید رسیده است.

وی عنوان کرد: اکران مستند ماح، جمعه پنجم دی ماه با حضور عوامل تهیه و تولید آن به صورت آنلاین اکران شد و پس از آن به درخواست برخی مراکز علمی و فرهنگی به صورت آنلاین مجدد به نمایش گذاشته شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی مسجد امام حسین(ع) با اشاره به اکران این مستند در افتتاحیه جشنواره عمار، افزود: مادر شهیدان خالقی‌پور از تهران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از ساری، مهمانان افتخاری این برنامه بودند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد