تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 4:33
کد خبر : 82775

یادواره شهید سلیمانی و شهدای هسته‌ای در یزد برگزار شد

یادواره شهید سلیمانی و شهدای هسته‌ای در یزد برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این مراسم معنوی محمد کریمی‌نیا یکی از قاریان کشور تعدادی از آیات منتخب کلام وحی را قرائت ، سپسگروه ملی دانشجویی (آوای وصال) دانشگاه آزاد اسلامی برنامه همخوانی را اجرا کرد و پدر شهید احمدی‌روشن در سخنانی به اهمیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این مراسم معنوی محمد کریمی‌نیا یکی از قاریان کشور تعدادی از آیات منتخب کلام وحی را قرائت ، سپسگروه ملی دانشجویی (آوای وصال) دانشگاه آزاد اسلامی برنامه همخوانی را اجرا کرد و پدر شهید احمدی‌روشن در سخنانی به اهمیت برگزاری یادواره شهیدان برای ترویج فرهنگ مقاومت اشاره کرد.

رحیم احمدی روشن با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سلیمانی گفت: عظمت و اقتدار جبهه مقاومت و شکست داعش در سوریه و عراق مدیون فداکاری و اخلاص این شهید والامقام است .   

وی خاطرنشان کرد: دانشگاهیان و فرهنگیان در کنار رسانه‌ها باید به وظیفه دینی و انقلابی خود که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تبیین افکار و آرمان‌های شهیدان است، به نحو مناسبی  اقدام کنند.

سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از سه فروند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون )در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب های مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد