تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:44
کد خبر : 82708

بافقی ها زندگی «نجلا دختری در حلب» را روایت می کنند

بافقی ها زندگی «نجلا دختری در حلب» را روایت می کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین ارجمند، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: این نمایش داستان دختردانشجوی عربی از شهر حلب که خانواده اش را در بمباران‌های تکفیری‌ها در این شهر از دست داده است، روایت می‌کند. او بیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین ارجمند، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: این نمایش داستان دختردانشجوی عربی از شهر حلب که خانواده اش را در بمباران‌های تکفیری‌ها در این شهر از دست داده است، روایت می‌کند.

او بیان داشت: عشق به میهن و احساس مسئولیتش او را سمت روستا‌های مرزی سوریه برای دفاع از وطن می‌کشاند.

ارجمند گفت: نجلا در یک روستایی ساکن می‌شود و از آنجا با ارتباط با مدافعان به همکاری با آنان و به مبازره با داعش می‌پردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق افزود: او در این دوران با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم روبرو می‌شود و با شناختی که از او دارد، الگویی برای ادامه راه و مبارزاتش می‌شود.

ارجمند تصریح کرد: نجلا در ادامه فعالیت‌های مدافعانه خود در روستا‌های مرزی، گرفتار تکفیری‌ها و داعش شده، ولی با کمک مدافعان ایرانی نجات پیدا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده و با همکاری بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه شده است و در آن بیش از ۱۰ هنرمند بافقی ایفای نقش می‌کنند.

او گفت: این نمایش قرار است در جشنواره‌های ایثار و مقاومت و دفاع مقدس ارائه شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد