تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 6:48
کد خبر : 8248

تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر ورامین فراهم شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر ورامین فراهم شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، وحید محمدی یکتا، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح چگونگی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان ورامین با بیان این‌که عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمین است، اظهار کرد: نماز عید فطر، نوعی شکرانه روزه داران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، وحید محمدی یکتا، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح چگونگی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان ورامین با بیان این‌که عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمین است، اظهار کرد: نماز عید فطر، نوعی شکرانه روزه داران و میهمانان خداوند برای توانایی بندگی پروردگار است.

وی اضافه کرد: نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرستان ورامین، از سال ۵۴ به امامت آیت الله محمودی گلپایگانی و علی رغم تمام سخت گیری ها و سنگ اندازی های رژیم طاغوت در ورامین اقامه شده است و پس از انقلاب و در سال ۵۸، با انتصاب آیت الله محمودی گلپایگانی به امامت جمعه ورامین بزرگ توسط امام راحل(ره) ، متشکل از شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا، این نماز با شکوه تر و پرشورتر برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین، خاطرنشان کرد: نماز عید فطر همواره آرامش بخش جسم و جان مومنین بوده و حضور پرشور مردم برای اقامه این نماز، نشان دهنده این امر است.

وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده اجرایی برای برگزاری نماز عید فطر، گفت: اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین و حومه از ساعت ۷ صبح در میادین اصلی و معابر گوناگون شهرستان ورامین استقرار داشته و نمازگزاران را به سوی بلوار پشت مسجد جامع و میدان جوان، محل برگزاری نماز عید سعید فطر می‌برند.

مدیر دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله محمودی گلپایگانی گفت: با همکاری شهرداری ورامین، آمادگی کامل حمل و نقل نمازگزاران در این روز وجود دارد و اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین در سطح شهر فعال هستند.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس راهور و امنیت انتظامی مسئولیت امنیت و تمهیدات ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری نماز بر عهده دارند.

محمدی یکتا افزود: در سال گذشته ما با این مشکل روبرو بودیم که به دلیل حضور خیل انبوه جمعیت نمازگزار، زیرانداز برای برخی از نمازگزاران مهیا نبود، لذا از همه نمازگزاران عزیز خواهشمندم که زیرانداز با خود به همراه داشته باشند تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

وی گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین، خودروهای خدمات رسانی اورژانس و آتش نشانی در محل های تعیین شده استقرار یافته و آماده خدمات رسانی رایگان به نمازگزاران هستند.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین از استقرار عوامل اجرایی در جهت راهنمایی نمازگزاران خبر داد و گفت: در هر نقطه از محل برگزاری نماز عید سعید فطر، افرادی از عوامل اجرایی برای راهنمایی مومنین وجود دارند.

وی با تاکید بر این که مردم برای حضور در نماز پرشور عید سعید فطر از خودروهای شخصی استفاده نکنند، گفت: به دلیل انسداد مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر توسط راهور و تمهیدات ترافیکی برگزاری این مراسم باشکوه و نیز استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی در اقصی نقاط شهر، از نمازگزاران تقاضا دارم از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

محمدی یکتا گفت: مراسم نماز عید سعید فطر از ساعت ۸:۳۰ صبح یکشنبه در بلوار پشت مسجد جامع ورامین برگزار خواهد شد و همچنین تجهیزات صوتی برای برای اقامه هرچه باشکوه تر نماز عید فطر در محل برگزاری آن، نصب شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد