تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 5:58
کد خبر : 82065

دیدار مردمی مقامات قضایی سراسر استان کرمان با مردم

دیدار مردمی مقامات قضایی سراسر استان کرمان با مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری دیدار مردمی مقامات قضایی در شهرستان‌ها با مردم به مناسبت هفته مقاومت و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم

دیدار مردمی مقامات قضایی سراسر استان کرمان با مردمبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری دیدار مردمی مقامات قضایی در شهرستان‌ها با مردم به مناسبت هفته مقاومت و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مدیران هر یک از حوزه‌های قضایی استان با ۶۳ نفر از شهروندان به تعداد سال‌های پربرکت زندگی سردار آسمانی، ملاقات حضوری خواهند داشت.

او افزود: ملاقات‌های مردمی حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور عمل به تاکیدات آیت الله رییسی، رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آن و همچنین به مناسبت هفته مقاومت و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

 اسلامی زمان برگزاری این ملاقات‌های مردمی را ۱۷ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ذکر کرد و گفت: براساس برنامه پیش بینی شده تمامی حوزه‌های قضایی همزمان در این زمینه اقدام خواهند کرد.

او بیان داشت: ملاقات‌های مردمی ۱۷ دی ماه  امسال در مرکز استان با حضور رییس کل دادگستری و معاونین قضایی او در دادگستری کل استان، با حضور رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان در محل دفتر او و با حضور دادستان کرمان در ساختمان دادسرای کرمان واقع در بلوار ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، ملاقات‌های مردمی رییس کل دادگستری و سایر مقامات قضایی استان با شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس و در مرکز استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 او گفت: متقاضیان دیدار با مقامات قضایی استان باید  برای ثبت در خواست ملاقات خود به آدرس اینترنتی www.kermandadgostari.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

اسلامی افزود: شهروندان با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در محل ملاقات مردمی حضور پیدا کنند. 

انتهای پیام / م 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد