تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 7:34
کد خبر : 81880

یکی از کرامات کنگره هشت هزار شهید گیلان حضور سردار سلیمانی بود

یکی از کرامات کنگره هشت هزار شهید گیلان حضور سردار سلیمانی بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بیان کرد: شهید سلیمانی الگوی بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بیان کرد: شهید سلیمانی الگوی بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود.

وی در ادامه به حضور سردار سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: حضور حاج قاسم در کنگره ۸ هزار شهید گیلان موانع و نواقص ما را برطرف کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از کرامات کنگره شهدای گیلان این بود که سردار سلیمانی گفته بود همه شهدا در این جلسه حضور دارند، گفت: پدر و مادر شهدایی که در آن کنگره حضور داشتند نیز حسی مشابه سردار سلیمانی داشتند.

وی با بیان اینکه ما در آن کنگره به سردار سلیمانی ایمان پیدا کردیم، تصریح کرد: امیدوارم همه بتوانیم پیرو واقعی راه شهدا باشیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی در طول سال‌های دفاع‌مقدس و پس از جنگ، تصریح کرد: حاج قاسم در طول عمر با برکت خود هیچگاه از مجاهدت فارغ نشد و همواره به طور خستگی‌ناپذیر از کیان اسلام، انقلاب و ملت ایران دفاع می‌کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بعد از سال‌های مجاهدت به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود دست یافت، گفت: راه و روش و مکتب شهید سلیمانی باید از سوی همه مسئولان نظام الگوبرداری شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد