تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 7:34
کد خبر : 81874

نظرسنجی از دانشجویان درباره شخصیت شناسی سردار سلیمانی

نظرسنجی از دانشجویان درباره شخصیت شناسی سردار سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران، این معاونت هم‌زمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با مکتب سلیمانی نظرسنجی معرفتی «حاج قاسم سلیمانی» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند. این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران، این معاونت هم‌زمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با مکتب سلیمانی نظرسنجی معرفتی «حاج قاسم سلیمانی» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند.

این نظرسنجی با همکاری دانشجویان دانشگاه تهران و اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و جهاد دانشگاهی انجام می‌شود همچنین با توجه به مطالعه انجام شده بر روی مؤلفه‌های مکتب سلیمانی، کوشیده شده پرسش‌ها در بردارنده همه جوانب باشد.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور اعم از دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی و … می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نظرسنجی به سایت bookRC.ir مراجعه کنند.

مهلت شرکت در این نظرسنجی تا ۲۰ دی‌ماه تعیین شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد