تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 5:12
کد خبر : 81667

۳۵ هزار دانش‌آموز بیننده آیین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی بودند

۳۵ هزار دانش‌آموز بیننده آیین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی بودند

احمد اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آیین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آیین نواختن زنگ مقاومت در گلزار شهدای کرمان به صورت زنده و از شبکه شاد پخش شد افزود: برخی از مدیران و دانش آموزان نیز با حضور در گلزار شهدای کرمان با رعایت پروتکل های

احمد اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آیین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آیین نواختن زنگ مقاومت در گلزار شهدای کرمان به صورت زنده و از شبکه شاد پخش شد افزود: برخی از مدیران و دانش آموزان نیز با حضور در گلزار شهدای کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم شرکت کردند.

وی همچنین از شرکت بیش از ۲۰ هزار فرهنگی و دانش آموز سراسر کشور در جشنواره فرهنگی علمدار یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت:  جشنواره “علمدار” در رشته های شعر، داستان کوتاه، مقاله، خاطره نویسی، خوشنویسی و نقاشی خط ویژه فرهنگیان، نقاشی، نامه ای به سردار سلیمانی و دکلمه خوانی برای دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی و نقاشی، خاطره نویسی، دلنوشته، نامه ای به سردار سلیمانی، داستان کوتاه و داستانک ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی، رفتار و سبک تربیتی و برخورد با کودکان، نوجوانان و یاران خویش، شهید سلیمانی مردم دوستی و خدمت به مردم، شهید سلیمانی ولایت پذیری و وفاداری به رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی فرزندان شهدا، احترام به پدر و مادر، شهادت سردار و اتحاد ملی، شجاعت و مقاومت، ابعاد جهانی و وداع باشکوه و تاریخی سردار آسمانی از جمله محورهای برگزاری جشواره علمدار است.

اسکندری نسب گفت: امیدواریم بتوانیم شخصیت سپهبد شهید سلیمانی را به عنوان یک الگوی کشوری و قهرمان برای آینده سازان جامعه معرفی کرده و راه و منش این سردار بزرگ را به دانش آموزان یاد بدهیم.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، راه و ستاره‌ای درخشان در سپهر افتخارات انقلاب اسلامی است، افزود: امیدواریم بتوانیم با ترویج مکتب ایشان، حاج قاسم های دیگری پرورش دهیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین خاطر نشان کرد: دانش آموزان، طلایه داران بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید از همه ظرفیت های فرهنگی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بهره گرفت.

وی گفت: دانش آموزان رویش های انقلاب اسلامی هستند و تربیت جوان مؤمن، انقلابی و معنویت گرا از مطالبات مقام معظم رهبری است. 

اسکندری نسب با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن پرستی بود بیان کرد: زندگی سراسر افتخار این شهید بزرگوار به عنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی برای تمامی فرهنگیان و دانش آموزان درس آموز است.

وی اظهار کرد: ۳۶ فضای آموزشی و رفاهی به نام سردار دل‌ها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان کرمان مزین شده و ساخت مجتمع آموزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید پور جعفری با همکاری اتاق بازرگانی کرمان در دستور کار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد