تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 20:41
کد خبر : 81558

فرماندار اردستان: کلام شهید سلیمانی نشانه‌ پر رمز و راز است

فرماندار اردستان: کلام شهید سلیمانی نشانه‌ پر رمز و راز است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حمیدرضا تاملی شامگاه یکشنبه در محفل ادبی سرداران آسمانی در سالن سینما فرهنگ اردستان با اشاره به ویژگی های شخصیتی، نظامی و اجتماعی شهید سلیمانی افزود: ایران و جهان اسلام از قرن‌ها پیش فرمانده دلاور، شجاع، مومن و رزمنده‌ای جسور و با تدبیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حمیدرضا تاملی شامگاه یکشنبه در محفل ادبی سرداران آسمانی در سالن سینما فرهنگ اردستان با اشاره به ویژگی های شخصیتی، نظامی و اجتماعی شهید سلیمانی افزود: ایران و جهان اسلام از قرن‌ها پیش فرمانده دلاور، شجاع، مومن و رزمنده‌ای جسور و با تدبیر همچون این شهید والامقام را به خود ندیده بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی همه هستی و زندگی خود را در راه خدمت به مظلومان، مسلمانان جهان، مقابله و ایستادگی در مقابل تجاوزگران و جنایت استکبارجهانی، ظالمان و متجاوزان به سرزمین‌های اسلامی سپری کرد و در این راه به دست خبیث‌ترین و جنایتکارترین فرد روی زمین به شهادت رسید.

فرماندار اردستان اظهار داشت: مهترین اهداف این شهید والا مقام تبعیت و حرکت در مسیر ولایت و رهبری است که باید این روش الگویی برای همه مسوولان و خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: هر یک از مسوولان با داشتن ایده و روشی شهید سلیمانی می‌تواند بگویند در مسیر این شهید معظم گام بر می‌دارند.

تاملی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده و تسلیت ایام فاطمیه و رحلت آیت الله مصباح یزدی به تبیین شخصیت علمی و فقهی وی پرداخت و از خدمات آیت‌الله مصباح یزدی به حوزه های علمیه و نظام اسلامی تجلیل کرد.

در این‌ آیین‌ حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان، حجت الاسلام جواد محمدزمانی و حمیدرضا برقعی از شاعران آیینی کشور سرودهای خود درباره شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده مهابادی قرائت کردند.

همچنین چهار شاعر زن و مرد شهرستان اردستان درباره حضرت زهرا (س) و شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده شعرخوانی کردند.

این آیین به همت فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی فانوس کویر مهاباد اردستان به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری‌زاده مهابادی برگزار شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد