تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 5:31
کد خبر : 81334

خطیب مذهبی: مدیریت شهید سلیمانی مبتنی بر سبک انبیا بود

خطیب مذهبی: مدیریت شهید سلیمانی مبتنی بر سبک انبیا بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین آقامیری شنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز شهادت قاسم سلیمانی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای مال قاید شهرستان گناوه افزود:  شهید سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام و امام راحل و ولایتمدار و ولایت پذیر و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین آقامیری شنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز شهادت قاسم سلیمانی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای مال قاید شهرستان گناوه افزود:  شهید سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام و امام راحل و ولایتمدار و ولایت پذیر و فرمانده بزرگ و رشید جبهه مقاومت بود.

وی اظهارکرد: اگر حاج قاسم سلیمانی را  به عنوان یک نمونه شاخص و برجسته تربیت یافته مکتب اسلام و امام راحل بدانیم، شاخصی در دست داریم که می‌توانیم عیار خیلی‌ها را با آن اندازه‌گیری کنیم.

آقامیری گفت: قاسم سلیمانی مدیری بود که با تفکر انقلاب رشد کرد و خودش را شاگرد حضرت امام راحل دانست و  این موضوع را بارها به زبان آورد و در عمل همه ما دیدیم که چه کارهایی در چندسال اخیر انجام داد.

وی ادامه داد: نتیجه این اخلاص شهید بزرگوار را در عمل و مجاهدت او در جامعه خود و دنیا مشاهده کردیم و دیدیم که  خداوند چه عزت و آبرویی به این شهید بزرگوار عطا کرد.

آقامیری افزود: داعشی‌ها به سرکردگی استکبار قصد داشتند ۲۰ سال در منطقه جنگ افروزی کنند و بعداز آن  کشورهای ایران، لبنان ، عراق و سوریه را به چند کشور تقسیم کنند.

خطیب و کارشناس مذهبی گفت: شهید سلیمانی با مولفه خستگی ناپذیری و اخلاص و شجاعانه ،  طومار برنامه ریزی ۲۰ ساله استکبار را در هشت سال تارومار و نابود کرد.

این آیین که به مناسبت سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا(س) و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده  به همت هیات محبان قمر بنی هاشم (ع)، دهیاری و شورای اسلامی روستای مال قاید برگزار شد، در پایان  مهدی سلحشور مداح کشوری در وصف سردار دل‌ها  مدیحه سرایی کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد