تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 20:52
کد خبر : 80801

جوانان مقاومت پرچم شهید سلیمانی را برافراشته نگه می‌دارند

جوانان مقاومت پرچم شهید سلیمانی را برافراشته نگه می‌دارند

امجد المظفر جمعه شب در مراسم اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در قم گفت: شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دو مرد بزرگ و جهادگر بودند که شهادت ایشان، دو ملت ایران و عراق را هر چه بیشتر و عمیق تر به یکدیگر نزدیک ساخت. وی سردار سلیمانی را نمادی برای محور مقاومت در

امجد المظفر جمعه شب در مراسم اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در قم گفت: شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دو مرد بزرگ و جهادگر بودند که شهادت ایشان، دو ملت ایران و عراق را هر چه بیشتر و عمیق تر به یکدیگر نزدیک ساخت.

وی سردار سلیمانی را نمادی برای محور مقاومت در کشورهای اسلامی دانست و گفت: نقش این شهید بزرگوار در نجات و آزادسازی کشور عراق از شر گروههای ترویستی، کاملا اساسی و فعال بوده و همه آزادیخواهان جهان ایشان را الگویی برای خود می دانند.

رایزن فرهنگی عراق در ایران تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی چنان سوز و گدازی در دل و جان مردان مقاومت ایجاد کرده است که تا انتقام کامل از عاملان و آمران این جنایت، آرام نمی گیرد و از پای نخواهند نشست.

مراسم اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، جمعه شب با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و نظامی در سالن همایش های غدیر شهر مقدس قم برگزار شد.

سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ پس از عمری جنگ و جهاد با جبهه کفر و استکبار، در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند./

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد