تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 20:41
کد خبر : 80422

حجت الاسلام شیرازی: سردار سلیمانی خودبینی نداشت / صفار هرندی: سردار سلیمانی الگوی جوانان شد

حجت الاسلام شیرازی: سردار سلیمانی خودبینی نداشت / صفار هرندی: سردار سلیمانی الگوی جوانان شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله و محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب ۱۱ دی ماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی نقش سردار شهید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله و محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب ۱۱ دی ماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی نقش سردار شهید سلیمانی در حفظ ثبات و امنیت کشور و منطقه پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه  سردار سلیمانی در میدان مبارزه با دشمن با شدت و با دوستان با محبت رفتار می‌کرد، گفت:  سردار سلیمانی خودبینی نداشت و دیگران را معرفی می‌کرد.

او با بیان اینکه حاج قاسم با کسی که نسبت به انقلاب تعارض داشت شوخی نداشت، افزود: سردار سلیمانی شاگرد مکتب علی بن ابی طالب (ع) و شاگرد مکتب امام بود و همواره تلاش می‌کرد خدا را مد نظر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه حاج قاسم هم جاذبه و هم دافعه داشت و سعی می‌کرد تا همه را به انقلاب و ولایت جذب کند، گفت: او در رابطه با جذب ولایت و جذب اسلام تمام توانش را به کار می‌گرفت لذا حاج قاسم روحیه انقلابی داشت به طوری که خط قرمز حاج قاسم، ولی فقیه بود.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه زندگی سردارسلیمانی مطابق با دین اسلام بود و به همه زوایا توجه می‌کرد ادامه داد: ایشان از چیزی ناراحت می‌شد که با دینشان در تضاد بود.  خیلی‌ها در کشور نمی‌دانند که سردار سلیمانی پسر دارد، یکی از پسران ایشان در پلیس به علاوه ۱۰ و دیگری هم یک شیرینی‌پزی دارد.

او اظهار کرد: وقتی سردار سلیمانی می‌خواست پسرش را داماد کند، در یک جلسه خصوصی به من گفت برای خرید ازدواج پسرم پول ندارم و من گفتم که می‌خواهی که پول قرض بدم، گفت که من در عمرم از کسی قرض نگرفتم، سردارسلیمانی مانند مردم زندگی می‌کرد، راز سردار سلیمانی شدن همان رازیست که رهبر انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: یک خانمی در انتخابات سال ۹۶ سوالی از بنده پرسید، این خانم شاید از لحاظ ظاهری می‌گفتیم که اسلام را قبول ندارد، من از او سوال پرسیدم که آیا آقا را قبول دارید، گفت که آقا اگر تب کند من می‌میرم، مردم عاشق آقا و سردار سلیمانی هستند، چون سردار سلیمانی مانند خود مردم زندگی می‌کرد.

محمد حسین صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ادامه گفت: علت اینکه تعبیر من هم قاسم سلیمانی هستم در میان مردم به ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی شنیده شد، این است که مردم می‌خواهند مثل او یک قهرمان و الگو باشند. الگویی که شباهت به او به انسان‌ها اعتبار می‌بخشد و انسان‌ها با شباهت به او بزرگ می‌شوند.  

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد