تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 8:49
کد خبر : 80386

پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، پویش ملی ختم قرآن کریم به نیت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با همکاری و هم‌افزایی نهادهای قرآنی کشور برگزار می‌شود. این پویش که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، پویش ملی ختم قرآن کریم به نیت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با همکاری و هم‌افزایی نهادهای قرآنی کشور برگزار می‌شود.

این پویش که در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش کلید می‌خورد، از سیزدهم دی ماه سالروز شهادت ایشان تا شام شهادت حضرت زهرا (س) ادامه دارد.

ارادتمندان به شهید سلیمانی و علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند جزءها و صفحات مورد نظر خود را از طریق سایت شبکه قرآن و یا سایت تلاوت ثبت کنند و در ختم صلوات و قرائت فاتحه نیز شرکت کنند. در فضای مجازی نیز فقط کافی است لینک  را کلیک کرده و وارد درگاه ثبت تعداد جزء یا صفحات مورد نظر خود شوند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت صبح روز جمعه ۱۳دی‌ماه سال ۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد