تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 8:07
کد خبر : 8026

پایان ماموریت «میلبن» و معرفی نماینده جدید اتحادیه اروپا در افغانستان

پایان ماموریت «میلبن» و معرفی نماینده جدید اتحادیه اروپا در افغانستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، ماموریت «فرانز مایکل میلبن» که سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در افغانستان انتخاب شده بود، پس از چهار سال پایان یافت. شبکه خبری «تلویزیون‌یک» اعلام کرد که با پایان یافتن دوره ماموریت میلبن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، ماموریت «فرانز مایکل میلبن» که سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در افغانستان انتخاب شده بود، پس از چهار سال پایان یافت.

شبکه خبری «تلویزیون‌یک» اعلام کرد که با پایان یافتن دوره ماموریت میلبن در افغانستان قرار است اتحادیه اروپا نماینده جدید خود در این کشور معرفی کند.

بر اساس این گزارش قرار است «رولند کوبیا» به عنوان نماینده جدید اتحادیه اروپا در افغانستان انتخاب شود.

رولند کوبیا که تبعه بلژیکی است قبل از این از سال ۲۰۰۹ میلادی تا ۲۰۱۳ میلادی به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در آذربایجان اجرای وظیفه کرده و بعد از آن به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در میانمار فعالیت کرده است.

این در حالی است که فرانز مایکل میلبن در دوران تصدی‌اش به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در افغانستان همواره بر لزوم مبارزه با فساد اداری در افغانستان تاکید کرده است.

وی فساد اداری در افغانستان را منشا بحران و مشکلات در افغانستان می‌داند و معتقد است که مردم افغانستان از بی‌عدالتی و فساد رنج برده و قربانی فساد اداری هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد