تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 6:55
کد خبر : 80229

البرز پنج هزار اثر ویژه سردار دل ها به جشنواره کشوری ارسال کرد

البرز پنج هزار اثر ویژه سردار دل ها به جشنواره کشوری ارسال کرد

جواد محمدی روزپنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این جشنواره امسال برای نخستین باربه منظورپاسداشت یاد و نام سردارشهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی و دربستر شبکه آموزشی شاد اجرایی شد. وی هدف ازبرگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و تقویت

جواد محمدی روزپنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این جشنواره امسال برای نخستین باربه منظورپاسداشت یاد و نام سردارشهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی و دربستر شبکه آموزشی شاد اجرایی شد.

وی هدف ازبرگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و تقویت هویت ملی و دینی دربین کودکان ، نوجوانان و جوانان عنوان کرد.

وی بیان داشت: جشنواره فرهنگی هنری علمدار در ایجاد پیوند عمیق دلی میان دانش آموزان و شهدا نیز تاثیرگذار است.

محمدی،  فراخوان این جشنواره را  اواخر مرداد ماه  سال جاری ذکر کرد و یادآورشد: دانش آموزان و فرهنگیان تا ۳۰ آذرماه سال جاری برای شرکت دراین جشنواره کشوری فرصت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان با خلق آثاری چون نفاشی، موشن، پادکست، شعر، دلنوشته، خاطره نویسی، داستان کوتاه و داستانک به وصف نقش و جایگاه سردار دل ها در ایران و جهان پرداختند.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرزیادآورشد: برگزیردگان این جشنواره در ۱۵ دی ماه ۹۹ از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معرفی و مورد تجلیل قرارمی گیرند.

محمدی ادامه داد: استان البرز درجشنواره علمدار درردیف چهار استان برترکشور قرارگرفته است.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا درشرایط بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و رعایت عدالتی آموزشی درسطوح مختلف تحصیلی ازتمام ظرفیت‌های موجود برای ادامه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی دانش آموزان دراستان البرز استفاده شود.

استان البرز۴۷۳ هزاردانش آموز و ۲۴ هزارفرهنگی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد