تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 6:55
کد خبر : 80227

شهید سلیمانی مظهر ایثار و مقاومت جهان اسلام بود

شهید سلیمانی مظهر ایثار و مقاومت جهان اسلام بود

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشست گرامیداشت این شهید والامقاوم افزود: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهدا، تومار مثلث خود، رژیم غاصب صهیونیستی و تکفیری ها را درهم پیچید و با شهادت سردار دل ها،  زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس و ایادی او را در منطقه نزدیکتر کرد. وی تصریح کرد:  استکبارجهانی که

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشست گرامیداشت این شهید والامقاوم افزود: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهدا، تومار مثلث خود، رژیم غاصب صهیونیستی و تکفیری ها را درهم پیچید و با شهادت سردار دل ها،  زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس و ایادی او را در منطقه نزدیکتر کرد.

وی تصریح کرد:  استکبارجهانی که در صدر آنها آمریکا قرار دارد مرتکب چنین جنایتی شد و با عبور از خط قرمز جهان اسلام ، جواب یاغی گری های خود را دریافت می کند و با این جنایت اقتدار مسلمانان جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی افزون تر شد.

شهید سلیمانی و دیگر شهدا نتیجه تلاش خود را از خدا دریافت کردند

 رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدا پس از ده ها سال خدمت در راه خدا و خلق خدا ، سرانجام پاداش عمری تلاش  بی وقفه خود را از خدا دریافت کردند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: سربازان و پاسداران جان برکف ولایت و امت اسلامی چند سالی است که عمر پر برکت خود را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کردند و اجازه نمی دهند، دشمنان خواب خوشی در منطقه داشته باشند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت  نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از سه فروند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون )در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب های مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد