تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 7:03
کد خبر : 8011

اثری دیگر از خالق کتاب موفق «سفرنامه عشق»

اثری دیگر از خالق کتاب موفق «سفرنامه عشق»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما؛ کتاب «عطر فرشته» با موضوع “رویکردی جامعه شناختی به حجاب”به تازگی توسط انتشارات حدیث راه عشق منتشر شده است. این کتاب در چهار فصل نگارش شده که در فصل با مفهوم شناسی حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما؛ کتاب «عطر فرشته» با موضوع “رویکردی جامعه شناختی به حجاب”به تازگی توسط انتشارات حدیث راه عشق منتشر شده است.

این کتاب در چهار فصل نگارش شده که در فصل با مفهوم شناسی حجاب آغاز شده و در ادامه به گونه شناسی حجاب، کارکرد شناسی حجاب و جامعه پذیری حجاب پرداخته است.

در این کتاب، نگاهی به مفهوم حیا وعفاف به صورت جداگانه و نسبت آن با حجاب شده و با  بررسی حجاب در بدن، آرایش، راه رفتن، سخن گفتن و نگاه کردن گونه شناسی حجاب را کار کرده است.

همچنین مخاطب این کتاب با مطالعه آن به این دریافت خواهد رسید که حجاب چه کارکردهایی از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جامعه خواهد داشت.

بر این اساس، در پایان نیز نویسنده بحث جامعه پذیری حجاب را در چهار نهاد خانواده، تعلیم و تربیت، حکومت و رسانه های جمعی با الهام از شیوه معصومین مطرح کرده است.

کتاب در چهار فصل و حجم ۲۵۳ صفحه به قیمت ۱۲ هزار تومان  منتشر شده که طبق نذر فرهنگی و برای سهولت استفاده مخاطبان به خصوص از  کتاب به مناسبت روز ملی «عفاف وحجاب» (21تیرماه) با قیمت تولید پنج هزار عرضه می شود.

شماره تلفن برای سفارش کتاب:    09133165543 /   2-95011051-031

صفحه این کتاب در سایت:   http://yon.ir/pxvS7

!جهت مطالعه صفحاتی از کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید!

خـــــلاصـه کتـــــــاب عطر فرشته

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد