تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 6:38
کد خبر : 8002

علت کند‌شدن روند جلسات فراکسیون قرآن مجلس با مسئولان اجرایی

علت کند‌شدن روند جلسات فراکسیون قرآن مجلس با مسئولان اجرایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراکسیون قرآن، عترت و نماز نیز دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرد؛ در این دوره فراکسیون قرآن، عترت و نماز توانست با ایجاد رابطان استانی از بین نمایندگان مجلس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراکسیون قرآن، عترت و نماز نیز دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرد؛ در این دوره فراکسیون قرآن، عترت و نماز توانست با ایجاد رابطان استانی از بین نمایندگان مجلس راهبرد مؤثر و مناسبی را برای پیشبرد اهداف فراکسیون در راستای رصد و نظارت فعالیت‌های قرآنی در شهرها و شهرستان‌های مختلف و حمایت‌های لازم از آنها طراحی کند.
همچنین فراکسیون طی سال قبل جلسات خوبی را با مسئولان اجرایی و بخش‌های مختلف در حوزه دینی و قرآنی داشت اما روند برگزاری این جلسات و نشست‌های مشترک در سال جدید با کندی روبرو شده است. در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس گفته بود، تلاش می‌کنیم معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را به عنوان اولین مهمان فراکسیون دعوت کنیم. همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز از دیگر گزینه‌ها برای حضور در فراکسیون بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با ایکنا در این مورد اظهار کرد: مکاتباتی با آقای نوبخت داشته‌ایم اما زمانی را برای حضور در مجلس و جلسه فراکسیون اعلام نکردند اما در صدد هستیم که بتوانیم این جلسه را در اسرع وقت داشته باشیم؛ در مورد وزیر آموزش و پرورش نیز تماس‌هایی داشتیم اما متأسفانه هنوز در این رابطه اعلام آمادگی نکرده و پیگیر هستیم تا بتوانیم در آینده این نشست مشترک را نیز داشته باشیم.
وی در مورد احتمال تغییر کابینه و تأثیر آن بر عدم تمایل مسئولان برای حضور در جلسات فراکسیون و پاسخگویی به سؤالات مربوطه گفت: هنوز کابینه دولت یازدهم وظایف خود را انجام می‌دهد و ما نیز رایزنی‌های خود را باید ادامه بدهیم؛ اینکه منتظر بمانیم کابینه جدید معرفی شود فکر می‌کنم کارهای به کندی پیش برود و ما سعی می‌کنیم بتوانیم ارتباطاتمان را بیشتر کنیم و فعالیت‌های قرآنی را در حوزه‌های مختلف به ویژه شهرستان‌ها توسعه بدهیم.
پژمانفر همچنین با اشاره به فعالیت رابطان استانی فراکسیون و فعالیت آنها اظهار کرد: رابطان استانی فراکسیون آمادگی کامل برای پیگیری امور دارند اما آنچه روند اقدامات آنها را کند کرده مربوط به مسئولان اجرایی استان‌ها و ضعف در همراهی‌هاست.
وی همچنین در مورد برنامه‌های جدید فراکسیون قرآن، عترت و نماز نیز گفت: پیشنهاداتی از سوی اعضای فراکسیون برای سال جدید مطرح شده که باید در جلسات مطرح و در مورد آنها تصمیم‌گیری شود و در صورت اتخاذ تصمیم، نتیجه را رسانه‌ای خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد