تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 7:26
کد خبر : 79969

سیلی عین الاسد به آمریکایی‌ها سیلی کوچکی بود/هیچ موقع ندیدم سردار سلیمانی به سمت جناح خاصی برود/آمریکایی‌ها دست سردار ما را قطع کردند پایشان را قطع می‎کنیم

سیلی عین الاسد به آمریکایی‌ها سیلی کوچکی بود/هیچ موقع ندیدم سردار سلیمانی به سمت جناح خاصی برود/آمریکایی‌ها دست سردار ما را قطع کردند پایشان را قطع می‎کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا،  دکتر روحانی در جلسه هیات دولت گفت: سال میلادی که گذشت برای همه کشورهای جهان سال سختی بود. کشورها گرفتار ویروسی شدند که در طول قرن گذشته بی نظیر بود. او افزود:  کادر درمان و مردم مخلص ما، بسیج و سپاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا،  دکتر روحانی در جلسه هیات دولت گفت: سال میلادی که گذشت برای همه کشورهای جهان سال سختی بود. کشورها گرفتار ویروسی شدند که در طول قرن گذشته بی نظیر بود.

او افزود:  کادر درمان و مردم مخلص ما، بسیج و سپاه با همه توان و با همه امکانات وارد صحنه برای مقابله با کرونا شدند. 

رئیس جمهور با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی با ترور وحشیانه توسط مقامات آمریکایی و در راس آن رییس جمهور آمریکا و وزیر خارجه آمریکا و برخی کشورها به شهادت رسید، ملت ما دست از این انتقام نخواهند کشید.  آنها نمی خواستند مسئله داعش تمام شود و داعش حکومت منطقه را در دست بگیرد. کسی از ناامنی در منطقه نفع نمی برد جز اسراییل و آمریکا. همه کشورهای منطقه از ناامنی و عدم استقلال ضرر می کنند. اینها خواستند از یک مرد بزرگ انتقام بگیرند، چون روبروی نقشه های آنها با درایت می ایستاد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی شجاع و کم نظیر بود اما درایت او هم مهم بود، تصریح کرد:  من از سال ۶۲ از نزدیک سردار سلیمانی را می دیدم. دوران ریاست جمهوری ملاقات من با سردار سلیمانی زیاد بود. سردار سلیمانی اهل تحلیل بود و سیاست منطقه و جهان را درک می کرد و به معنای واقعی کلمه معتدل بود. هیچ جناحی نمی تواند او را متعلق به خود بداند. آنها خواستند قهرمان ملی را بگیرند اما  قهرمان ما، ابدی شد. سردار سلیمانی دنبال مقام نبود. خیلی از مسئولین عراقی از منطقه سبز فرار کرده بودند اما شهید سلیمانی تنها و با نیروهای مخلص و در کنار مردم عراق و مرجعیت عراق فتوا داد و در این منطقه جنگید. کسی که در بیابان های کردستان عراق تنها بود، سردار سلیمانی بود. سردار سلیمانی حق بزرگی به گردن استقلال و ثبات این منطقه دارد.

او اضافه کرد: هیچ موقع ندیدم سردار سلیمانی به سمت یک جناح و یک جناح دیگر برود و همیشه مسیر ملی را طی می کرد. وقتی پیکر سردار سلیمانی به ایران آمد اگر امکان پذیر بود، همه می خواستند پیکر ایشان به استان های آنها هم برود.

او اشاره کرد: سیلی عین الاسد، سیلی کوچکی بود. سیلی بزرگ حضور مردم ایران، سوریه عراق و لبنان در خیابان ها برای تشییع پیکر ایشان بود. پاسخ اصلی این جنایت را مردم ایران و منطقه دادند. پس از ترور سردار سلیمانی با عظمت ترین تشییع جنازه صورت گرفت. در ادامه پارلمان عراق با اکثریت قاطع خروج آمریکایی ها را از عراق تصویب کرد که آمریکایی ها چنین تصوری نداشتند. خون شهدا به زمین ریخته نمی شود بلکه دمیده نمی شود. شهید سلیمانی زنده تاریخ است و شهید سلیمانی قهرمان ابدی شد.  دست سردار ما را قطع کردید؛ ما باید پای شما را در منطقه قطع کنید. روزی که پای شما قطع شود آن روز ما انتقام نهایی را گرفتیم و این راه ادامه دارد. ترامپیسم پایان یافت و چند روز دیگر دوران حکومت این قاتل وحشی سپری می شود و تاریخ او، وارد زباله دان می شود. 

روحانی  اظهار کرد: دو قطبی های موجود ناصحیح است. دچار حیرت می شویم که درباره مسئله نفت به این سادگی راجب آن بحث های متفاوتی مطرح می شود. می گویند پول نفت را در بودجه خرج نکنید حرف درست است اما پول نفت را نباید در بودجه جاری استفاده کنیم.

 

خبر در حال تکمیل…..

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد