تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 6:29
کد خبر : 79845

شهید سلیمانی هیچگاه آلوده به سیاست‌زدگی و حزب بازی نشد

شهید سلیمانی هیچگاه آلوده به سیاست‌زدگی و حزب بازی نشد

حجت‌الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی در دوران زندگی خود طوری خالصانه و مؤمنانه عمل کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی از روش و منش او به عنوان یک مکتب ماندگار نام بردند. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اولین ویژگی مکتب شهید سلیمانی توجه ویژه به

حجت‌الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی در دوران زندگی خود طوری خالصانه و مؤمنانه عمل کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی از روش و منش او به عنوان یک مکتب ماندگار نام بردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اولین ویژگی مکتب شهید سلیمانی توجه ویژه به خداوند و انجام کارها برای رضای حق بود و هدف دیگری غیر از این مهم، از انجام کارها برای خود متصور نبود.

رضایی با اشاره به انس سردار دل‌ها با قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) ادامه‌داد: علاقه ایشان به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) به گونه‌ای بود که خانه خود در شهرستان کرمان را تبدیل به حسینیه کرده و در ایام فاطمیه در آن به عزاداری می‌پرداختند.

وی با تأکید بر تواضع بالای سردار سلیمانی در برابر مردم و شجاعت بی نظیر در میدان نبرد، افزود: او از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس تا آخرین روزهای زندگی ایثارگرانه خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی مکتب سردار سلیمانی مدیریت قوی است چرا که او در عین برخورداری از معنویت بالا در میدان عمل بر اساس تدبیر و مدیریت قوی عمل می‌کرد.

رضایی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی گره گشایی از امور مردم و به ویژه فرزندان شهدا را یک وظیفه برای خود می‌دانست، ادامه‌داد: از نکات مهمی که در زندگی و منش این شهید بزرگوار حائز اهمیت است شیوه رفتار ایشان در عرصه سیاست است.

وی اظهار کرد: سردار در عرصه سیاست هیچگاه طوری عمل نکرد که رنگ و بوی حزب گرایی و سیاست زدگی داشته باشد و تنها ولایت مداری را سرلوحه کارهای خود داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: شهید سلیمانی علی رغم اینکه از سیاست‌زدگی و حزب گرایی فاصله می‌گرفت خود یک سیاستمدار کاردان و آگاه بود که در شرایط مختلف هوشمندانه و آگاهانه عمل می‌کرد.

رضایی یادآور شد: غیرتمندی و تأکید بر فرهنگ ایثار و مقاومت از دیگر ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد