تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 8:23
کد خبر : 79557

دستگاهها در برگزاری هر چه با شکوه‌تر سالگرد شهید سلیمانی بکوشند

دستگاهها در برگزاری هر چه با شکوه‌تر سالگرد شهید سلیمانی بکوشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ابوذر عطاپور روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه به نام گذاری هفته مقاومت برای گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری هر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ابوذر عطاپور روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه به نام گذاری هفته مقاومت برای گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های سالگرد سردار شهید سلیمانی انجام می دهیم.

فرماندار جیرفت بر همکاری تمامی دستگاه های دولتی با مجموعه سپاه و بسیج برای برگزاری هر چه باشکوه تر آئین گرامی داشت سردار دل ها تاکید کرد.

وی بر فضاسازی شهر جیرفت در شان شهید سلیمانی تاکید نموده ‌و از خدمات شهرداری و سپاه در فضا سازی شهر برای گرامی داشت یاد شهید سلیمانی تشکر کرد.

وی اظهار داشت: مردم باید آیین های شهادت سردار دل ها را در شهر حس کنند و شاهد تفاوت شهر در هفته سالگرد سردار دل ها باشند.

عطاپور از تشکیل کمیته های مختلف برای اجرای هر چه بهتر مراسم سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و بر ترویج فرهنگ شهید سلیمانی در نسل جوان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی دستگاه ها دولتی باید با یاد و نام سردار شهید سلیمانی باشد، تصریح کرد: سربرگ نامه های ادارات دولتی باید به نام شهید سلیمانی مزین شود.

فرماندار جیرفت  از تشکیل تیم بازرسی فرمانداری برای بررسی عملکرد دستگاه های دولتی در زمینه فضا سازی ادارات و ترویج یاد و نام شهید سلیمانی خبر داد.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از خون شهداست، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

فرماندار جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود بر اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: دشمن دنبال تزریق نامیدی در بین مردم بوده تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

وی با بیان اینکه خدمات دولت، خدمات نظام است، افزود: اطلاع رسانی سبب تزریق روحیه امید و پویایی در جامعه می شود از این رو همه دستگاه های دولتی عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.

عطاپور به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: از اسفندماه سال گذشته طرح ها و برنامه های متفاوتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شد ولی با اجرای طرح هوشمند سردار شهید سلیمانی شاهد وضعیت مطلوب وثابتی بودیم.

 وی اظهار داشت:طرح های شهید سلیمانی در جهت رفاه و برطرف کردن دغدغه های مردم است.

فرماندار جیرفت بر حساسیت و مشارکت همه دستگاه های دولتی در زمینه آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حساسیت و مشارکت در حوزه اجتماعی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی افزود: اگر در حوزه مسایل اجتماعی حساس نباشیم، آسیب های اجتماعی خانواده و جامعه را درگیر می کند از این رو باید به این بخش توجه ویژه ای شود.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت هم در ادامه نشست برنامه های سالگرد سردار شهید سلیمانی را در جیرفت تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار رستم پورکریمی افزود: برنامه سالگرد حاج قاسم در استان و کشور به مدت یک هفته برگزار می شود. 

وی فضا سازی شهر، برگزاری مراسمی در گلزار شهدا در زمان شهادت سردار شهید، تشییع نمادین پیکر شهید سلیمانی و برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه های هفته مقاومت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: تمامی برنامه ها بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی و انجام می شوند. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد