تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 7:55
کد خبر : 79519

برگ برنده جبهه مقاومت

برگ برنده جبهه مقاومت

روزنامه جام جم سه شنبه ۹ دی در یادداشتی به قلم مجتبی امانی تحلیلگر مسایل منطقه، نوشت: صرفنظر از موضوعات پشتیبانی و لجستیک جبهه و محور مقاومت،‌ ایجاد فهم لازم برای مقاومت کردن گروه‌های موجود در صحنه در جهت مبارزه با داعش و همچنین عوامل آشوب‌طلب جزو مسؤولیت‌های اصلی شهید سلیمانی و سید حسن نصرا…

روزنامه جام جم سه شنبه ۹ دی در یادداشتی به قلم مجتبی امانی تحلیلگر مسایل منطقه، نوشت: صرفنظر از موضوعات پشتیبانی و لجستیک جبهه و محور مقاومت،‌ ایجاد فهم لازم برای مقاومت کردن گروه‌های موجود در صحنه در جهت مبارزه با داعش و همچنین عوامل آشوب‌طلب جزو مسؤولیت‌های اصلی شهید سلیمانی و سید حسن نصرا… بوده است.

آنچه که در این عرصه از اهمیت ویژه برخوردار بوده، این‌که ملت‌ها بر اهمیت مقاومت در برابر تهاجم و فتنه و همچنین برتری آن نسبت به موضوع سازش در برابر تهاجمات عوامل فتنه و آشوب‌طلبان مورد حمایت جبهه‌ غرب،‌ اسرائیل و رژیم سعودی پی ببرند. نکته مهم حائز اهمیت در این زمینه تفوق جنبه نرم‌افزاری بر سخت‌افزار جبهه مقاومت است. البته واضح است که جمهوری اسلامی ایران و شخص سردار شهید سلیمانی نقش بسیار بارزی در تقویت و پشتیبانی نیروهای مقاومت داشته‌اند.

مجهز کردن محور مقاومت به سلاح‌هایی که بتواند آنها را در برابر تهاجم دشمن مقاوم کند، موضوعی بود که شهید سردار سلیمانی آن را با دقت، ‌مسؤولیت‌پذیری، جهاد و فداکاری انجام داد و ما اکنون شاهد آن هستیم که جبهه مقاومت علاوه‌بر این‌که دارای یک فکر برتر سیاسی و عملی در جهان است، از ابزارهای لازم برای این موضع هم برخوردار است.

در حقیقت پیوند دادن این فکر و ابزار، هوشمندی و توانایی به‌خصوصی می‌خواهد که در نزد رهبرانی مثل رهبر انقلاب، سید حسن نصرا… و شهید سلیمانی مشاهده می‌کنیم. این‌که شهید سلیمانی توانست ملت‌های منطقه را به این درک و برداشت برساند که برای حفظ خودشان و دور کردن شر تروریست‌ها باید با استفاده از این ابزارها به مقاومت بپردازند، یک فکر نو، بکر و ابتکاری در منطقه بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد