تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 6:31
کد خبر : 7940

جمع‌آوری زکات فطریه توسط بهزیستی شهرستان اشتهارد

جمع‌آوری زکات فطریه توسط بهزیستی شهرستان اشتهارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رجبعلی رئیس بهزیستی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر ضمن بیان آنکه بهزیستی امسال هم همانند سال های گذشته یکی از نهادهای  حمایتی جذب زکات فطره روزه داران و نمازگزاران است، اعلام کرد: پنج صندوق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رجبعلی رئیس بهزیستی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر ضمن بیان آنکه بهزیستی امسال هم همانند سال های گذشته یکی از نهادهای  حمایتی جذب زکات فطره روزه داران و نمازگزاران است، اعلام کرد: پنج صندوق جمع آوری فطریه در روز عید فطر توسط بهزیستی در مصلی‌، محل برگزاری نماز (مسجد قاضیان)، امام زاده ام کبری و ام صغری، میدان معلم و همچنین اداره بهزیستی در شهرستان مستقر خواهند شد.

رئیس بهزیستی شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه صندوق‌های جمع‌آوری زکات در همه نقاط شهرستان‌ مستقر می‌شود، تصریح کرد:  مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به جامعه بهزیستی اهداء کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی به نیازمندانی از جمله سالمندان، زنان بدسرپرست، معلولان، زنان سرپرست خانوار، بیماران ضایعه نخاعی، و… ارائه می‌شود، گفت:‌ تدابیر لازم برای تهیه صندوق‌های جمع‌آوری زکات در شهرستان‌ اشتهارد اندیشیده شده است.

این مسؤول تاکید کرد: پرسنل بهزیستی با لباس‌های فرم پای صندوق‌ها برای جمع‌آوری زکات فطریه سال‌جاری به خدمات‌رسانی می‌پردازند،‌ همچنین زکات‌ها بلافاصله در بین مددجویان این دستگاه اجرایی توزیع می‌شود.

مصطفی رجبعلی با بیان اینکه ایده های زیادی در مرکز برای توانمند سازی معلولان وجود دارد، افزود: به خاطر بودجه اندک سازمان بهزیستی برای اجرایی شدن بسیاری از طرح ها به کمک خیران و مردم نیاز است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد