تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 5:18
کد خبر : 78976

برگزاری بیش از ۱۰ نشست بصیرتی در ۱۰ مسجد ملایر

برگزاری بیش از ۱۰ نشست بصیرتی در ۱۰ مسجد ملایر

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برپایی کاروان خودرویی با حضور گروه های مختلف مردم در ساعت ۱۰ صبح و نیز گردهمایی روحانیون و طلاب شهرستان در مسجد جامع با موضوع بصیرت افزایی و بزرگداشت شهدا از برنامه های ۹ دی ماه است. نجفی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مبلغ و روحانی

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برپایی کاروان خودرویی با حضور گروه های مختلف مردم در ساعت ۱۰ صبح و نیز گردهمایی روحانیون و طلاب شهرستان در مسجد جامع با موضوع بصیرت افزایی و بزرگداشت شهدا از برنامه های ۹ دی ماه است.

نجفی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مبلغ و روحانی در مساجد شهرستان در شب شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت ۹ دی ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی سخنرانی می کنند.

وی همچنین از تشکیل گروه جهادی مداحان و ذاکرین برای مداحی در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و یادآور شد: کاروان خدمت در یکی از روستاهای محروم شهرستان برای خدمت رسانی معیشتی، فرهنگی و تبلیغی حضور خواهد یافت.

این مقام مسئول به برگزاری ۱۰ پویش با موضوعات ۹ دی، شهادت حضرت زهرا(س)، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز چهلم شهید فخری زاده اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقه بصیرتی به مناسبت حماسه ۹ دی به صورت مجازی برگزار و اطلاعات آن در کانال اداره تبلیغات اسلامی در شبکه پیام رسان ایتا بارگذاری خواهد شد.

نجفی در ادامه برگزاری بیش از ۲۰ نشست بصیرت فاطمی، برگزاری مسابقه بهترین جمله به مقام معظم رهبری برای تجدید بیعت با معظم‌له و برپایی ایستگاه‌های مناسبتی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید هسته‌ای فخری‌زاده در درب مساجد و حسینیه‌ها  را از دیگر برنامه های دهه بصیرت برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پایان یادآور شد: برگزاری بزرگداشت شهدا در فضای مجازی و نیز برگزاری بیش از ۱۲۰ روضه در مساجد و هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های دهه بصیرت خواهد بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد