تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 5:09
کد خبر : 78953

کمک مؤمنانه| توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به یاد سردار دل‌ها/ احیای روحیه جهادی در بین مردم

کمک مؤمنانه| توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به یاد سردار دل‌ها/ احیای روحیه جهادی در بین مردم

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۱۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) ناحیه سپاه پارس آباد در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد. وی افزود: اقلام موجود در بسته معیشتی

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۱۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) ناحیه سپاه پارس آباد در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: اقلام موجود در بسته معیشتی شامل؛ برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و میوه بوده و ارزش ریالی هربسته ۲ میلیون ریال است.

فرمانده سپاه پارس آباد تصریح کرد: در پویش «سلیمانی‌ها» پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در زمینه‌های مختلف همچون آگاه‌سازی و همراه‌سازی اهالی محل نسبت به رعایت ضوابط ومقررات بهداشتی، ارائه تذکرات مبنی بر پرهیز از هرگونه تجمع، ضدعفونی کردن معابر، کمک مؤمنانه، اهدای خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه، تولید و توزیع ماسک همکاری می‌کنند.

احیای روحیه جهادی در بین مردم

نوری با بیان اینکه شیوع کرونا، سبب احیای روحیه جهادی در بین مردم شد، اظهار داشت: مردم در طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی در پایش و غربال‌گری با بسیج همکاری خوبی داشتند.

فرمانده سپاه پارس آباد با اشاره به اینکه بسیجیان کسانی هستند که در مقابله با دشمن و سختی، تن به ذلت نمی‌دهند، اضافه کرد: شهدا نمونه‌های بارز و شاخص ارزش‌های اسلامی هستند که اصلا احساس ضعف نکرده و نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمن و سختی ایستادگی کرده‌اند.

وی به نقش موثر و ارزنده مجموعه بسیج اشاره کرد و یاد آور شد: امروز تجلی، تبلور و عصاره بسیج، مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی است که باعث کمال انسان می‌شود.

نوری ادامه داد: بسیج امروز قدرتمندتر و منسجم‌تر از همیشه زمینه فعالیت‌های خود را گسترش داده و در عرصه‌های اجتماعی، پزشکی، دفاعی، علمی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان تلاش می‌کند.

وی گفت: بسیج اکنون نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا از انجام خدمات پزشکی تا انجام ضدعفونی معابر و توزیع کمک‌های مومنانه به میدان آمده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد