تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 4:11
کد خبر : 78919

فعال سیاسی: سردار سلیمانی ابهت پوشالی آمریکا در منطقه را شکست

فعال سیاسی: سردار سلیمانی ابهت پوشالی آمریکا در منطقه را شکست

عباس حسین‌پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سردار سپهبد شهید سلیمانی با صداقت و شجاعتی که داشت، جبهه جدیدی در منطقه علیه آمریکا ایجاد کرد و عامل وحدت و برادری بین اقوام و مذاهب مختلف شد. وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره حامی مظلومان در منطقه و جهان

عباس حسین‌پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سردار سپهبد شهید سلیمانی با صداقت و شجاعتی که داشت، جبهه جدیدی در منطقه علیه آمریکا ایجاد کرد و عامل وحدت و برادری بین اقوام و مذاهب مختلف شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره حامی مظلومان در منطقه و جهان بود، افزود: برای این شهید بزرگوار، قومیت و مذهب معنایی نداشت و هر جا ندای مظلومیت می‌شنید، به سرعت در حمایت از مردم مظلوم بپا می‌خواست.

مسوول جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان یادآور شد: شهید قاسم سلیمانی با شهادت خود قدرت وحدت مردم را بیشتر و خون او باعث اتحاد و یکپارچگی امت اسلام و خواری استکبار جهانی شد.

حسین‌پناهی، وارستگی و صداقت شخصیت سردار سلیمانی را در پایداری و حفظ کیان ایران اسلامی بسیار موثر دانست و اضافه کرد: او سردار دلها بود و با تمام وجود، خود را فدای نظام، انقلاب و رهبری کرد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگ، معلم اخلاق بود، اظهار داشت: سردار شهید، با اخلاق و رفتار خود در تمام دلها نفوذ و بدون توجه به جناح و سیاست، عاشقانه در خدمت مردم و کشور بود.

این فعال سیاسی، از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید قاسم سلیمانی را اخلاص، تدبیر و منش صادقانه وی اعلام و تاکید کرد: این شهید مختص به نظام اسلامی نبود بلکه شخصیتی جهانی داشت و با شهادتش بسیاری از مردم جهان را داغدار کرد.

حسین‌پناهی افزود: این شهید والامقام هیچگاه پشت میز ننشت و همواره و بدون هراس در خط اول جبهه ضد استکبار و رژیم صهیونیستی بود و صداقت در رفتار، باعث شد در دل مردم ایران و جهان نفوذ کند.

 سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور “دونالد ترامپ” رییس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد