تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 6:17
کد خبر : 7865

لحظه های ناب استجابت در جوار شهیدان و بالین بیماران در اراک+تصاویر

لحظه های ناب استجابت در جوار شهیدان و بالین بیماران در اراک+تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  دیار آفتاب؛ آخرین شب از لیالی قدر هم به پایان رسید. همان شب‌هایی که بندگان دست‌ها را به آسمانش برمی‌دارند تا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  دیار آفتاب؛ آخرین شب از لیالی قدر هم به پایان رسید. همان شب‌هایی که بندگان دست‌ها را به آسمانش برمی‌دارند تا از رحمت الهی لبریز شودند.

زن و مرد، پیرو جوان، هرکس در عمق دریای مناجات و دعا غرق شده است. یکی قرآن می‌خواند، یکی به نماز ایستاده و یکی دست دعا به آسمان برده و دیگری سر عبودیت به خلوت زانوها برده تا نهایت عجز خود را به گوشه نگاه خداوند نشان دهد.

کنج بیمارستانها نیز ،با زمزمه های « یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ » عجین است و بیماران،همراهانشان و کادر درمانی،همه با هم برای همه خصوصا بیماران طلب عافیت می کنند.

آسمانی‌ها در آخرین شب از لیالی قدر میزبان زمینی‌ها بودند و زمینی‌ها به دنبال لمس سرانگشت مغفرت و بخشودگی… همه آمده‌اند تا بسم الله بگویند برای آغاز حیاتی دیگر؛ اینکه مُهر تثبیت بر تقدیرشان را بگیرند آن هم در شبی که «خَیرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ » است.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد