تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 4:44
کد خبر : 78512

برنامه عزاداری دهه اول فاطمیه هیأت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران + جزئیات

برنامه عزاداری دهه اول فاطمیه هیأت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران + جزئیات

  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال با توجه به وجود کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها حال و هوای هیئات دانشجویی غریب است و بیشتر هیئات با تعداد کم یا به صورت مجازی مراسم خود را برگزار می‌کنند. برای آگاهی از برنامه

هیئات دانشجویی در ایام فاطمیه چه برنامه‌ای دارند؟

 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال با توجه به وجود کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها حال و هوای هیئات دانشجویی غریب است و بیشتر هیئات با تعداد کم یا به صورت مجازی مراسم خود را برگزار می‌کنند. برای آگاهی از برنامه هیئات به سراغ برخی مسئولین هیئات دانشجویی رفتیم.  

مجتبی شریفی، مسئول هیات میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع)،  پیرامون برنامه این هیئات در فاطمیه اول گفت: برنامه عزاداری فاطمیه اول هیات دانشگاه امام صادق از چهارم دی ماه، آغاز شده و تا هشتم دی ماه ادامه خواهد داشت.  

وی افزود: این مراسم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) هر شب، از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی، میرباقری و سعیدی و مداحی میثم مطیعی مداحی برگزار می شود.

شریفی با اشاره به تلاش برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا این برنامه از طریق شبکه قرآن به صورت زنده بدون حضور عزاداران پخش خواهد شد و همچنین شبکه های اجتماعی و سایت هیئت نیز پخش زنده مراسم را برعهده خواهند داشت.  
  هیأت دانشگاه تربیت مدرس با هم افزایی سه دانشگاه برگزار می‌شود   مومیوند، مسئول هیات محبین دانشگاه تربیت مدرس، پیرامون برنامه این هیات دانشجویی در ایام فاطمیه گفت: هیات محبین دانشگاه تربیت مدرس با همکاری و هم افزایی هیئات دانشگاه علامه و صدا و سیما مراسم عزاداری فاطمیه اول را در محل مسجد دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌کند.  

وی با بیان اینکه ساعت شروع مراسم از اذان مغرب تا ۱۹ خواهد بود، افزود: مراسم فاطمیه از هفتم دی ماه است و تا نهم دی ماه با رعایت کامل پروتکل‌ها و تعداد محدودی از عزاداران برگزار خواهد شد.

مومیوند با بیان اینکه ساعت شروع مراسم از اذان مغرب تا ۱۹ خواهد بود، گفت: سخنرانان این مراسم پرفیض حجت الاسلام قاسمیان و حجت الاسلام هدایت هستند.   همچنین این عزاداری از طریق اینستاگرام پخش زنده خواهد داشت.   برنامه عزاداری دهه اول فاطمیه هیأت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران + جزئیات   هیأت الزهرا(س) دانشگاه شریف شب شهادت حضرت زهرا مراسم خواهد داشت   اقبالی، مسئول هیأت دانشجویی دانشگاه شریف، پیرامون برنامه این هیأت دانشجویی در دهه اول فاطمیه گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد دانشگاه صنعتی شریف با رعایت پروتکل بهداشتی هفتم دی ماه از ساعت۱۸:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام هدایت و مداحی کربلایی رستمی برگزار خواهد شد.   برنامه عزاداری دهه اول فاطمیه هیأت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران + جزئیات

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد